کد خبر 201711
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲

ملکی به «حیات» خبر داد؛

وقوع حریق منجر به فوتی در غرب تهران

وقوع حریق منجر به فوتی در غرب تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی از وقوع یک حریق منجر به فوتی در محدوده غرب پایتخت خبر داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی حیات از وقوع یک حادثه حریق منجر به فوت در یک تعمیرگاه خودرو خبر داد.

ملکی در این باره خبر داد: ساعت 8:49 دقیقه صبح امروز یک مورد حادثه آتش سوزی در یک تعمیرگاه خودرو در محدوده غرب تهران خیابان کوهک بعد از میدان کاج به سامانه 125 آتش نشانی تهران گزارش شد که در پی آن 3 ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی به محل اعزام می شوند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با بیان اینکه آتش نشانان در مدت زمان 4 دقیقه به محل رسیدند، افزود: آتش نشانان پس از رسیدن به محل مشاهده کردند حریق گسترده ای در طبقه همکف یک ساختمان دو طبقه که تعمیرگاه خودرو است و تعمیرکاران در آنجا مشغول فعالیت بودند ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: مجموعا چهار دستگاه خودروی ام وی ام، سمند، پراید وانت و پژو 405 در این تعمیرگاه موجود بود که دو دستگاه اولیه کاملا آتش گرفته بود و آتش در ادامه به بخش هایی از خودروهای پراید وانت و پژو 405 سرایت کرده بود.

ملکی با بیان اینکه خوشبختانه فردی در طبقه بالایی ساختمان حضور نداشت، مطرح کرد: همزمان با عملیات اطفای حریق عملیات جستجو آغاز و در دهمان دقایق ابتدایی یکی از افراد محبوس در آتش را با عوارض سوختگی از محل خارج و به عوامل اورژانس تحویل دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی خاطر نشان کرد: متاسفانه پیکر سوخته فرد دوم پس از جستجوی فراوان از محل خارج شد که با تایید عوامل اورژانش فوت آن اعلام شد.

وی در پایان خبر داد: عملیات حریق با مهار آتش توسط نیروهای آتش نشانی و لکه گیری تحویل کارشناسان و مالکان شد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha