کد خبر 213567
۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵

تخطی از سرعت مجاز، جان ۳ نفر را در اصفهان گرفت

تخطی از سرعت مجاز، جان ۳ نفر را در اصفهان گرفت

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه در اتوبان چمران جان ۳ نفر را گرفت.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، محسن بگدلی رئیس اداره فرماندهی سازمان آتش‌نشانی اصفهان با اشاره به حادثه‌ تصادف در اتوبان شهید چمران اظهار داشت: ساعت یک و ۴۹ دقیقه بامداد امروز سه‌شنبه یک مورد واژگونی و محبوس شدن سرنشینان در خودرو پژو ۴۰۵ واقع در اتوبان چمران به مرکز فرماندهی آتش نشانی اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله ۲ اکیپ از ایستگاه‌های ۷ و ۱۹ به همراه خودرو نجات و افسر کشیک وقت به محل حادثه اعزام شدند.

بگدلی بیان کرد: یک دستگاه خودرو پژو به همراه پنج سرنشین پس از واژگونی به گاردریل کنار اتوبان برخورد می‌کند که قبل از حضور آتش‌نشانان با کمک افراد عبوری ۲ نفر از سرنشینان از خودرو خارج می‌شوند و ۳ نفر سرنشین دیگر در میان تکه‌های آهن محبوس شده بودند.

رئیس اداره فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان ادامه داد: اکیپ‌های اعزامی پس از رسیدن در صحنه با استفاده از تجهیزات نجات و دستگاه‌های هیدرولیک اقدام به آزادسازی سرنشینان محبوس شده کردند ولی در این حادثه ۲ نفر از سرنشینان که شخص مذکر راننده حدود ۳۰ ساله و خانمی حدود ۶۵ ساله بودند به دلیل شدت جراحات، در دم جان باخته بودند.

وی گفت: در این حادثه ۲ نفر فوت و پس از رهاسازی و تائید فوت آنها توسط عوامل اورژانس، تحویل عوامل انتظامی شدند، سه نفر دیگر که دچار مصدومیت شدید شده بودند، پس از اقدامات اولیه درمانی توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال یافتند.

بگدلی خاطرنشان کرد: نیروهای آتش‌نشانی پس از ایمن‌سازی کامل، محل را تحویل عوامل انتظامی دادند.

فوت مصدوم حادثه در بیمارستان

عباس عابدی سخنگوی اورژانس اصفهان درخصوص این حادثه گفت: ساعت یک و ۴۷ دقیقه بامداد امروز یک دستگاه پژو با درخت و گاردریل کنار اتوبان برخورد می‌کند.

وی عنوان کرد: این حادثه در اتوبان چمران به سمت پل چمران روبروی خیابان بعثت اتفاق افتاد ۲ نفر خانم و آقای حدوداً ۳۰ و ۶۰ ساله در محل حادثه و یک نفر آقای ۸۰ ساله در بیمارستان فوت می‌کند.

عابدی با بیان اینکه این حادثه ۲ مصدوم آقا و خانم ۵۰ و ۲۵ ساله داشت، خاطرنشان کرد: ۳ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد و مصدومان را به بیمارستان کاشانی منتقل کرد.

سرعت غیرمجاز علت تصادف پژو

محمدرضا محمدی رئیس پلیس راهور استان اصفهان اظهار داشت: بامداد امروز تصادف یک دستگاه پژو در اتوبان چمران مسیر شرق به غرب به پلیس راهور گزارش شد.

وی افزود: در این حادثه راننده ۳۶ ساله و سرنشین ردیف جلو خودرو خانم ۷۰ ساله در دم فوت می‌کنند و ۳ مصدوم دیگر حادثه به بیمارستان اعزام می‌شوند.

محمدی با اشاره به اینکه یک مصدوم دیگر حادثه در بیمارستان فوت می‌کند، تصریح کرد: عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه علت حادثه اتوبان چمران است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha