کد خبر 207723
۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۰

جلال ملکی به «حیات» خبر داد؛

حریق مرگبار در یک ساختمان مسکونی در شمال پایتخت/ جوان ۲۲ ساله جان باخت +فیلم

حریق مرگبار در یک ساختمان مسکونی در شمال پایتخت/ جوان ۲۲ ساله جان باخت +فیلم

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از وقوع یک حریق مرگبار در یک ساختمان مسکونی در شمال پایتخت خبر داد.

‎جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی حیات از یک حریق مرگبار در منزلی مسکونی خبر داد
ملکی اعلام کرد: ساعت ۱ بامداد یک مورد حادثه آتش سوزی در یک ساختمان مسکونیدر حوالی محله گلاب دره، خیابان بوکان به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی تهران اعلام می شود و بلافاصله ۳ ایستگاه آتش نشانی به محل اعزام می شوند.

‎سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران افزود: آتش نشانان پس از حضور در محل حریق مشاهده میکنند که در یک ساختمان ۵ طبقه ۱۰ واحدی در یک واحد ۱۰۰ متری در طبقه۳ این حادثه رخ داده است.
 
وی اشاره کرد: با وجود اینکه این واحد مسکونی کاملا شعله ور بود آتش نشانان عملیات اطفا را همزمان با عملیات جستجو آغاز کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی مطرح کرد: آتشنشانان در حین عملیات در داخل اتاق خواب، با جسد سوخته یک مرد جوان تقریبا ۲۲ ساله روبه رو شدند که به تایید عوامل اورژانس بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داده است.

ملکی تصریح کرد: گروه های دیگر آتشنشان که مشغول جستجو سایر افراد داخل طبقات دیگر بودند موفق شدند با وجود فراگرفتن دود ناشی از اشتعال ۱۲ نفر دیگر از ساکنان این ساختمان را به سلامت به بیرون خارج کنند.

وی تاکید کرد: در این عملیات خانومی که دچار دود گرفتگی شده بود به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: در نهایت آتش خاموش و از گسترش آن به طبقات و ساختمان های مجاور جلوگیری شد و محل حادثه تحویل عوامل انتظامی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha