کد خبر 223473
۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴

ملکی در گفتگو با «حیات» خبر داد؛

وقوع اولین گازگرفتگی منجر به فوت پاییز 1402 در شرق پایتخت

وقوع اولین گازگرفتگی منجر به فوت پاییز 1402 در شرق پایتخت

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از وقوع اولین گازگرفتگی منجر به فوت در پاییز 1402 خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: ساعت 8:45 دقیقه صبح امروز یک مورد حادثه گاز گرفتگی داخل کارگاهی به آدرس خیابان هنگام، خیابان ایرانمهر به سامانه 125 آتش نشانی تهران اعلام می شود.

وی افزود: در پی این گزارش یک ایستگاه آتش نشانی به محل اعزام و نیروهای آتش نشانی مشاهده می کنند داخل این کارگاه رنگرزی مبل به وسعت 80 متر با سقف شیروانی جوان 20 ساله ای که در آنجا اسکان داشت دچار گاز گرفتگی شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران بیان کرد: این مرد جوان به تایید عوامل اورژانس جان خود را از دست داده بود. البته علت اصلی فوت به زودی توسط سازمان پزشکی قانونی اعلام می شود.

ملکی ادامه داد: با توجه به بسته بودن تمام در و پنجره ها و استفاده از گاز خوراک پزی که بشکه ای به روی آن برای گرم نگه داشتن فضا گذاشته شده بود. مشخص است که انتشار گاز منوکسیدکربن سبب مسمومیت این فرد شده است.

وی با بیان اینکه علائم گازگرفتگی و مسمویت بر پیکر بی جان فرد فوت شده قابل مشاهده است، افزود: به روزهای سرد سال نزدیک شدیم و ضروریست افراد برای گرم کردن فضا از وسایل گرمایشی استاندار استفاده نماید.

وقوع اولین گازگرفتگی منجر به فوت در پاییز 1402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha