کد خبر 203980
۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵

ملکی در گفتگو با «حیات» خبر داد؛

برخورد مرگبار یک دستگاه پراید با نیوجرسی اتوبان تهران_قم/ دو سرنشین خودرو درگذشتند

برخورد مرگبار یک دستگاه پراید با نیوجرسی اتوبان تهران_قم/ دو سرنشین خودرو درگذشتند

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از برخورد مرگبار یک دستگاه پراید با نیوجرسی اتوبان تهران_قم خبر داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی «حیات» از بروز یک تصادف منجر به فوتی و مصدوم خبر داد.

ملکی اعلام کرد: ساعت ۷:۵۰ دقیقه صبح امروز یک مورد حادثه تصادف در مسیر شمال به جنوب اتوبان تهران_قم مقابل تیر ۲۲۰ و ۱۱ کیلومتری این اتوبان رخ داد که در پی این حادثه ایستگاه شماره ۵۰ آتش نشانی در مدت زمان کوتاهی به محل تصادف رسید.

وی افزود: آتش نشانان پس از رسیدن به محل مشاهده کردند یک دستگاه خودروی پراید که با ۵ نفر سرنشین در حال حرکت بود به یکباره با یکی از نیوجرسی های وسط اتوبان برخورد و منحرف می شود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران تصریح کرد: در پی این برخورد، بلوک نیوجرسی از خط خود خارج و به فاصله یک کیلومتر پرتاب و وارد مسیر لاین مخالف اتوبان یعنی لاین جنوب به شمال شد که در پی این حادثه یک دستگاه پرشیا با بلوک نیوجرسی برخورد کرد و دچار خسارت شد. البته راننده خودروی پرشیا با مهار خودرو توانست بدون مصدومیت در حاشیه بزرگراه توقف کند.

ملکی در این باره ادامه داد: خودروی پراید نیز خسارت های زیادی خصوصا در قسمت جلوی ماشین دید. البته افراد حاضر در محل موفق شدند پیش از رسیدن خودروهای آتش نشانی ۵ سرنشین پراید را از خودرو خارج کنند.

وی افزود: پس از ورود خودروی آمبولانس به محل حادثه مشخص شد یک خانم ۷۲ ساله و یک آقای ۶۰ ساله به تایید عوامل اورژانس به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده اند و سه سرنشین دیگر این پراید که آقایان حدودا ۳۰ الی ۴۰ ساله بودند دچار مصدومیت شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خاطر نشان کرد: بر اثر بروز این حادثه ترافیک سنگینی در محل ایجاد شده بود که پس از انتقال خودروی پراید توسط عوامل آتش نشانی به حاشیه بزرگراه ترافیک رفع، محل ایمن سازی و محل تحویل عوامل پلیس راهور شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha