کد خبر 221513
۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷

ملکی در گفتگو با «حیات»:

حریق مرگبار در غرب پایتخت/ مرد میانسال در آتش سوخت

حریق مرگبار در غرب پایتخت/ مرد میانسال در آتش سوخت

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران خبر داد بر اثر بروز حریق در یک ساختمان مسکونی مردی میانسال جان خود را از دست داده است.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی حیات خبر داد، ساعت 8:42 صبح امروز یک مورد حادثه آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی در بلوار فردوس شرق خیابان وفا آذر به سامانه 125 آتش نشانی تهران گزارش شد.

وی افزود: دو ایستگاه آتش نشانی با امکانات کامل در مدت زمان 4 دقیقه به محل حادثه رسیده و مشاهده می کنند در یک ساختمان هفت طبقه، چهارده واحده مسکونی در یک واحد 70 متری حادثه آتش سوزی رخ داده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: واحد کاملا شعله ور شده بود و مرد جوان 27 ساله ای که توانسته بود پیش از حضور آتش نشانی از محل خارج شود به نیروهای آتش نشانی اعلام می کند فردی در حریق گرفتار شده است.

ملکی ادامه داد: آتش نشانان با وجود حجم زیاد شعله، عملیات حریق را با تجهیزات کامل آغاز می کنند و همزمان با این عملیات به عملیات جستجو می پردازند و نهایتا موفق می شوند مرد میانسال حدودا 60 ساله که به علت اشتعال آتش نقش بر زمین شده بود را پیدا کنند.

وی اظهار کرد: آتش نشانان فرد محبوس را از ساختمان خارج می کنند اما متاسفانه به تایید عوامل اورژانس این شخص جان خود را از دست داده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران اضافه کرد: فرد جوانی که پیش از حضور آتش نشانان از محل خارج شده بود به علت سوختگی تحویل عوامل اورژانس می شود. همچنین آتش مهار و از گسترش شعله ها آتش به واحدهای همجوار و سایر طبقات جلوگیری می شود.

ملکی تاکید کرد: محل حادثه پس از ایمن سازی به عوامل انتظامی تحویل داده شد.

حریق مرگبار در غرب پایتخت/ مرد میانسال در آتش سوخت

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha