کد خبر 244652
۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۷

امیر فولادی با حضور در غرفه «حیات»:

بنیاد شهید در ایجاد اعتماد و امید در میان ایثارگران موفق عمل کرده است

بنیاد شهید در ایجاد اعتماد و امید در میان ایثارگران موفق عمل کرده است

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش گفت: معتقدم بنیاد شهید و امور ایثارگران در اعتمادافزایی، هویت دهی همچنین امیدآفرینی موفق بوده است.

امیر محمدرضا فولادی، رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش با حضور در غرفه حیات در نمایشگاه آخرین دستاوردها و اقدامات بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: نمایشگاه بسیار امیدبخشی در بنیاد شهید برپاست.

وی با بیان اینکه جامعه هدف استحقاق همه نوع مساعدت، کمک و حمایت و پشتیبانی را دارند، ادامه داد: در بین مردم شریف کشورمان از این جامعه هدف فردی باشد که بیشتر از این جامعه استحقاق کمک و حمایت را داشته باشد.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش با اشاره به دانش بنیان بودن دستاوردهای ایثارگران گفت: برنامه ریزی های خوبی انجام شده و در تمام حوزه ها اقدامات خوبی در حال انجام است.

امیر فولادی ادامه داد: امیدواریم با حمایت هایی که از بنیاد شهید و امور ایثارگران انجام می شود و با موفقیت هرچه بیشتر این مسیر دنبال و خدماتی به جامعه هدف ارائه شود که این افراد بتوانند تلخ کامی های گذشته را فراموش کنند و به زندگی عادی برگردند.

وی با بیان اینکه معتقدم بنیاد شهید و امور ایثارگران در اعتمادافزایی، هویت دهی همچنین امیدآفرینی موفق بوده است، گفت: امیدوارم دامنه خدمات گسترده تر از گذشته بوده و بنیاد شهید و امور ایثارگران موفق تر از قبل باشد.

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha