کد خبر 244861
۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸

نماینده زابل با حضور در غرفه «حیات»:

عزم بنیاد شهید برای مولدسازی/ علت موفقیت بنیاد شهید نخبگانی و مردمی بودن این مجموعه است

عزم بنیاد شهید برای مولدسازی/ علت موفقیت بنیاد شهید نخبگانی و مردمی بودن این مجموعه است

نماینده زابل در مجلس شورای اسلامی گفت: ورود بنیاد شهید و امور ایثارگران برای حل مشکلات نخبگانی و تولید علم و بحث مولدسازی جای تقدیر دارد.

محمد سرگزی، نماینده زابل در مجلس با حضور در غرفه حیات در نمایشگاه آخرین دستاوردها و اقدامات بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: جامعه شاهد و ایثارگر جزو گروه هایی است که باید بخش‌های مختلف حاکمیت، نگاه ویژه‌ای به آنها داشته باشند.

وی افزود: این نمایشگاه، نمایشگاه خوبی است از این منظر که توانسته در چند بخش موضوعات خانواده شهدا و ایثارگران را دنبال کند. یک بخش درخصوص ارائه خدماتی است که نسبت به ایثارگران معزز صورت می‌گیرد که اگرچه در این مسیر یک سری مشکلات و موانعی هم قرار دارد، خصوصاً در مورد جانبازان زیرا برخی از کالاهای پزشکی مورد نیاز آنها تامین نمی‌شود و در سالیان گذشته ردیف اعتباری برای واردات کالای پزشکی مورد نیاز این عزیزان در نظر گرفته شده بود که حذف شده و باید پیگیری شود که در جداول بودجه ۱۴۰۳ این مورد پیش بینی شود تا بتوانیم با توجه به تکنولوژی روز و پیشرفت علم پزشکی درخصوص کالاهای پزشکی مورد نیاز جانبازان از آن بهره مند شویم.

نماینده زابل در مجلس با اشاره به زیرمجموعه های بنیاد شهید و امور ایثارگران و کارآفرینی آنها برای ایثارگران معزز گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران و زیرمجموعه های آن موفق شده افرادی از جامعه هدف که متقاضی شغل هستند را به کار گیرد. اگرچه با توجه به جامعه هدف که تعداد قابل توجهی هستند باید در مجلس، تبصره‌هایی در نظر گرفته شود که منابع مناسبی در این راستا در اختیار بنیاد شهید قرار بگیرد که دغدغه‌ای در این خصوص وجود نداشته باشد.

به گفته سرگزی، در شرکت‌هایی که در ذیل بنیاد شهید فعالیت می‌کنند ازجمله سازمان اقتصادی کوثر اقدامات خوبی صورت گرفته است که من فکر نمی‌کردم تا این حد این مجموعه‌ها و شرکت‌ها در بخش‌های مختلف در حوزه تولید فعال باشند؛ در این شرکت ها یک دایره عملیاتی در زمینه تامین نیازهای کشور اتفاق می‌افتد. مجموعه نخبگانی خوبی که بعضاً اختراعات خوبی داشتند و کم نظیر و بی‌نظیر بودند، توانسته اند بخشی از نیازهای ما را در بخش صنعت مرتفع کنند.

وی در پایان گفت: باید از مدیران بنیاد شهید تقدیر و تشکر کنیم که در سطح کشور با این عزم و اراده، موضوعات مختلف را دنبال می‌کنند. ابتدا جامعه هدف مجموعه بنیاد شهید را دنبال می‌کند و از طرفی دیگر ورود این جامعه موثر برای حل مشکلاتی که ما در فضاهای مختلف خودمان چه در حوزه نخبگانی و تولید علم و بحث مولدسازی فعالیت می‌کنند جای تقدیر دارد.

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha