کد خبر 244658
۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲

جانشین سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش:

ابتکار بنیاد شهید و امور ایثارگران در برپایی نمایشگاه دستاوردهای دولت سیزدهم/ ایثارگران کمک کننده ظرفیت فکری کشورمان هستند

ابتکار بنیاد شهید و امور ایثارگران در برپایی نمایشگاه دستاوردهای دولت سیزدهم/ ایثارگران کمک کننده ظرفیت فکری کشورمان هستند

جانشین سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش با اشاره به ابتکار بنیاد شهید در برپایی نمایشگاه دستاوردهای دولت سیزدهم گفت: ایثارگران کمک کننده ظرفیت فکری کشورمان هستند.

سرهنگ حمیدرضا سهیلی، جانشین سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش با حضور در غرفه حیات در نمایشگاه آخرین دستاوردها و اقدامات بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: برپایی نمایشگاه ابتکار ویژه بنیاد شهید و امور ایثارگران بوده است.

وی ادامه داد: جمعیت ایثارگران کمک کننده ظرفیت فکری کشورمان هستند که مسیر تعالی ایران را با گام هایی مستحکم تر از گذشته طی می کنند.

جانشین سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش با تاکید بر اندیشه والای شهدا و ترویج آن در جامعه امروز گفت: نسل جوان امروز کشور نیازمند آشنایی با فرهنگ و اندیشه بالای شهداست زیرا شهدا و ایثارگران هرچه در توان شان بود برای پیروزی و سربلندی کشورمان در طبق اخلاص گذاشتند.

سرهنگ سهیلی ادامه داد: ما امروز نیازمند این هستیم که در جامعه تاب آوری مان را در برابر تهدیدات افزایش بدهیم و حوزه شناختی جوانان را تقویت و هویت ملی و اسلامی و دینی مان را تقویت کنیم.

وی با بیان اینکه شهدا در دوران دفاع مقدس با مشورت و راهنمایی بزرگان و فرمانده هان و خانواده شان مسیرشان را انتخاب و این راه را به درستی طی کردند، افزود: شهدا مسیرشان را به گونه ای طی کردند که اسم خود را جاودانه کردند. فهم ما باید آنقدر افزایش پیدا کند تا قبل و بعد از کلمه «شهید» واژه ای را ذکر نکنیم.

جانشین سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش ادامه داد: ارتش باور دارد که شهید بالاترین مقامی است که در کره خاکی می توان به یک انسان اطلاق کرد.  

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha