کد خبر 243660
۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۳

در گفتگو با «حیات» مطرح شد؛

حراج لوازم خانگی در آستانه شب عید

حراج لوازم خانگی در آستانه شب عید

مدیر سامانه حراج خرده‌فروشی الکترونیکی سازمان اموال تملیکی گفت: حراج لوازم خانگی و ۲۴۶ قلم کالا از شنبه آغاز می شود و متقاضیان می توانند از هم اکنون برای مشاهده آنلاین کالاها اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی حیات؛ با برگزاری حراج لوازم خانگی از روز شنبه ۱۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعداد حراج‌های امسال به ۲۶۴ حراج می رسد. 

حراج لوازم خانگی در این استان‌ها

مدیر سامانه حراج خرده‌فروشی الکترونیکی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در مورد جزئیات حراج لوازم خانگی و سایر کالاها گفت: این حراج ها به صورت همزمان در استان های تهران، قم، فارس، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان رضوی و گیلان برگزار می شود. 

حسن خالقی ادامه داد: تعداد ۱۵ حراج در ۸ استان کشور در روزهای شنبه و یکشنبه مورخ ۱۹ و ۲۰ اسفندماه ۱۴۰۲ آغاز می شود. 

چه کالاهایی به حراج گذاشته شد؟ 

به گفته مدیر سامانه حراج خرده‌فروشی الکترونیکی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، در این حراج، لوازم خانگی، صوتی تصویری، تجهیزات شستشو و نظافت، اثاثیه منزل، تجهیزات سرمایشی گرمایشی، تجهیزات کامپیوتری، وسایل تنظیف و سایر موارد عرضه می‌شود.

خالقی افزود: در این حراج ها ۲۴۶ قلم کالا عرضه می شود. 

حراج ها به چند مرحله رسید؟

مدیر سامانه حراج خرده‌فروشی الکترونیکی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: در سال جاری، از خردادماه تاکنون تعداد ۲۶۳ مرحله حراج خرده فروشی انجام شده است.

وی ادامه داد: در این حراج ها ۶۵۰۰ قلم کالا به ارزش پایه ۲۳ میلیارد تومان عرضه شده و با مبلغ ۴۰ میلیارد تومان به فروش رسیده است و ۲۵ استان کشور در این حراج ها شرکت داشتند. 

به گزارش «حیات»؛ متقاضیان می‌توانند برای شرکت در این حراج، به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به نشانی www.setadiran.ir مراجعه کنند.

برندگان حراج بخوانند

پس از اعلام نتایج، برندگان باید به اداره کل اموال تملیکی در استان‌های برگزار شده مراجعه و کالاهای خود را دریافت کنند.

برای آشنایی با نحوه شرکت در این حراج و سایت آن اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha