کد خبر 242590
۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۰

«حیات» گزارش می‌دهد:

حراج لوازم خانگی کلید خورد

حراج لوازم خانگی کلید خورد

حراج لوازم خانگی و ۴۰۰ قلم کالا از امروز صبح آغاز می شود و متقاضیان می توانند از هم اکنون برای مشاهده آنلاین کالاها اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی حیات؛ با برگزاری حراج لوازم خانگی از امروز، شنبه، تعداد حراج‌های امسال به ۲۳۵ حراج رسید. 

حراج لوازم خانگی در این استان‌ها

مدیر سامانه حراج خرده‌فروشی الکترونیکی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در مورد جزئیات حراج لوازم خانگی و سایر کالاها گفت: این حراج‌ها به صورت همزمان در استان‌های تهران، قم، کرمان، فارس، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، زنجان، مرکزی، لرستان، خراسان رضوی و کرمانشاه برگزار می‌شود.

حسن خالقی ادامه داد: ۲۶ مرحله حراج لوازم خانگی به صورت همزمان در ۱۱ استان کشور از شنبه ۱۲ اسفندماه به مدت ۶ روز برگزار می‌شود.

چه کالاهایی به حراج گذاشته شد؟ 

به گفته مدیر سامانه حراج خرده‌فروشی الکترونیکی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، در این حراج، لوازم خانگی، اثاثیه منزل، تجهیزات سرمایشی گرمایشی، تجهیزات کامپیوتری، وسایل تنظیف و سایر موارد عرضه می‌شود.

خالقی در مورد ارزش این کالاها گفت: ارزش کارشناسی این کالاها یک میلیارد تومان است.

حراج ها به چند مرحله رسید؟

مدیر سامانه حراج خرده‌فروشی الکترونیکی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: از خردادماه امسال تاکنون تعداد حراج‌های خرده فروشی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی به ۲۳۵ مرحله رسیده است.

به گزارش «حیات»؛ متقاضیان می‌توانند برای شرکت در این حراج، به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به نشانی www.setadiran.ir مراجعه کنند.

برندگان حراج بخوانند

پس از اعلام نتایج، برندگان باید به اداره کل اموال تملیکی در استان‌های برگزار شده مراجعه و کالاهای خود را دریافت کنند.

برای آشنایی با نحوه شرکت در این حراج و سایت آن اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha