کد خبر 247157
۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۰

در گفتگو با «حیات» مطرح شد؛

حراج لوازم خانگی در سال ۱۴۰۳ کلید خورد

حراج لوازم خانگی در سال ۱۴۰۳ کلید خورد

حراج لوازم خانگی از شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ در ۱۱ استان کشور به صورت همزمان برگزار می شود.

حراج لوازم خانگی به طور همزمان در ۱۱ استان کشور آغاز می شود. استان های خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، آذربایجان غربی، تهران، قم، فارس، کرمان، اصفهان، کرمانشاه، خراسان رضوی و البرز در نخستین مرحله از حراج لوازم خانگی در سال ۱۴۰۳ حضور فعال دارند.

برگزاری حراج در ۱۱ استان کشور

مدیر سامانه حراج خرده‌ فروشی الکترونیکی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی حیات گفت: نخستین مرحله حراج به صورت همزمان در ۱۱ استان کشور از شنبه مورخ ۲۵ فروردین ماه الی سه شنبه ۲۸ فروردین ماه برگزار می شود.

حسن خالقی ادامه داد: در این دور از حراج که تا روز ۲۸ فروردین ماه ادامه دارد ۴۶۰ قلم کالا عرضه می شود.

اثاثیه منزل در میان اقلام حراج

مدیر سامانه حراج خرده‌ فروشی الکترونیکی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در مورد کالاهایی که به حراج گذاشته می شود، گفت: در این مرحله کالاهایی از قبیل لوازم خانگی برقی، سرمایشی گرمایشی، لوازم آشپزخانه، کالای دیجیتال، وسایل تنظیف و... عرضه می شود.

حسن خالقی ادامه داد: این کالاها در استان های خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، آذربایجان غربی، تهران، قم، فارس، کرمان، اصفهان، کرمانشاه، خراسان رضوی و البرز به حراج گذاشته می شود.

جزئیات شرکت در حراج لوازم خانگی

مدیر سامانه حراج خرده‌ فروشی الکترونیکی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: کالاهای به حراج گذاشته شده از امروز تا روز چهارشنبه به مرور روی سایت می‌رود و از شنبه ارائه پیشنهاد شروع می شود.

به گفته خالقی، کلیه متقاضیان می‌توانند برای شرکت در حراج از ساعت ۸ صبح روز شنبه مورخ ۲۵ فروردین تا ساعت ۱۹ روز ۲۸ فروردین نسبت به ارائه پیشنهاد اقدام کنند.

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha