کد خبر 230329
۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۷

مدیر سامانه حراج خرده ‌فروشی اموال تملیکی در گفتگو با «حیات»:

حراج لوازم خانگی نو آغاز شد

حراج لوازم خانگی نو آغاز شد

مدیر طرح سامانه حراج خرده‌فروشی الکترونیکی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از برگزاری شصت و سومین حراج خرده فروشی در ۲ استان خوزستان و قم در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی حیات؛ حسن خالقی ادامه داد: شصت و سومین حراج خرده فروشی سازمان اموال تملیکی از امروز آغاز و تا روز یکشنبه مورخ ۱۹ آذر ماه ادامه دارد.

وی افزود: در این دوره از حراج بیش از ۱۱۰ قلم کالای اساسی مورد نیاز خانوار از جمله لوازم خانگی، لوازم صوتی تصویری، تجهیزات شستشو و نظافت، قطعات و تجهیزات تهویه و... عرضه می شود.

مدیر طرح سامانه حراج خرده‌فروشی الکترونیکی با بیان اینکه این حراج به طور همزمان در دو استان قم و خوزستان برگزار می شود، افزود: حراج شصت و سوم سازمان اموال تملیکی از امروز ساعت ۱۵ آغاز شده و تا روز یکشنبه ادامه دارد. 

وی در پاسخ به سوال «حیات» مبنی بر اینکه ثبت سفارش کالاها در چه تاریخی خواهد بود؟ گفت: ارائه پیشنهاد متقاضیان در روزهای شنبه و یکشنبه به ترتیب برای استان های خوزستان و قم از ساعت ۸ صبح الی ۱۹ خواهد بود.

از خرداد امسال با راه اندازی سامانه حراج خرده فروشی برخط، تاکنون ۶۲ حراج خرده فروشی برگزار شده است. رونمایی این سامانه توسط وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی در هفته دولت انجام شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha