کد خبر 232317
۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۲:۳۰

معاون سازمان اموال تملیکی در گفتگو با «حیات»:

حراج لوازم خانگی ویژه دی ماه ۱۴۰۲ آغاز شد

حراج لوازم خانگی ویژه دی ماه ۱۴۰۲ آغاز شد

معاون بهره‌ برداری و فروش سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی خبر از برگزاری مزایده لوازم خانگی در دی ماه ۱۴۰۲ در دو استان داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی حیات؛ سعید غلامی باغی با بیان اینکه دور جدید حراج کالا ازسوی سازمان اموال تملیکی از روز شنبه ۲ دی ماه ۱۴۰۲ کلید می خورد، گفت: دو حراج تایید شده و روز شنبه ۲ دی ماه برگزار می شود.

حراج کالا ویژه دو استان

معاون بهره ‌برداری و فروش سازمان جمع ‌آوری و فروش اموال تملیکی در مورد جزئیات این حراج ها به «حیات» گفت: هفتاد و یکمین حراج خرده فروشی این سازمان آغاز شد.

غلامی باغی ادامه داد: این حراج ویژه دو استان کهگیلویه و بویراحمد و قم است.

چه کالاهایی در این حراج عرضه می شود؟

معاون بهره ‌برداری و فروش سازمان جمع ‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: این حراج، سومین حراج کهگیلویه و بویراحمد است که ۱۳ قلم کالا شامل کولر گازی، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، تلویزیون و... به حراج گذاشته می شود.

غلامی باغی در مورد حراج کالا ویژه استان قم نیز گفت: چهاردهمین حراج استان قم نیز با ۵۳ قلم کالا شامل ماشین لباسشویی، مخلوط کن، چای ساز، اتو، اجاق گاز و... برگزار می شود.

زمان شرکت در حراج خرده فروشی

معاون بهره ‌برداری و فروش سازمان جمع ‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: این حراج ها از روز چهارشنبه ۲۹ آذرماه آغاز شده و تا روز شنبه مورخ ۲ دی ماه ساعت ۷ شب ادامه دارد.

غلامی باغی افزود: متقاضیان شرکت در حراج می توانند روز شنبه ۲ دی ماه از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۹ با مراجعه به سایت ستاد ایران، بخش حراج خرده فروشی نسبت به ارائه پیشنهاد اقدام کنند.

۲۰ هزار نفر در حراج های خرده فروشی شرکت کردند

معاون بهره ‌برداری و فروش سازمان جمع ‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: در آذر ماه ۱۸ حراج در ۸ استان برگزار و تعداد ۷۸۰ قلم کالا عرضه شد و بیش از ۹۹ درصد کالاها به فروش رفت.

غلامی باغی خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از ۲۰ هزار نفر در حراج های اموال تملیکی در سراسر کشور شرکت کرده اند و قیمت های فروش سازمان از مرز۱۲۰ میلیارد ریال گذشت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha