کد خبر 232865
۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸

در گفتگو با «حیات» مطرح شد؛

از حراج لوازم خانگی جا نمانید!

از حراج لوازم خانگی جا نمانید!

حراج لوازم خانگی ویژه استان تهران در حالی از صبح امروز آغاز شده که متقاضیان کالا تنها تا ساعت ۱۹ مهلت دارند در این حراج شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی حیات، مدیر طرح سامانه حراج خرده‌ فروشی الکترونیکی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از برگزاری هفتاد و دومین حراج خرده فروشی در استان تهران خبر داد.

چه کالاهایی در این حراج عرضه می شود؟

حسن خالقی با اشاره به اینکه در این حراج بیش از ۸۰ قلم کالا عرضه می شود، در تشریح جزئیات این کالاها گفت: در این حراج کالاهای لوازم خانگی برقی، لوازم آشپزخانه، وسایل تنظیف و تجهیزات کامپیوتری عرضه شده است.

مدیر طرح سامانه حراج خرده‌ فروشی الکترونیکی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی ادامه داد: این حراج مختص استان تهران است. 

زمان ارائه پیشنهادات 

مدیر طرح سامانه حراج خرده‌ فروشی الکترونیکی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در مورد مهلت شرکت در این حراج گفت: متقاضیان می‌توانند از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۹ امروز، دوشنبه ۴ دی ماه نسبت به ارائه پیشنهاد اقدام کنند.

خالقی خاطرنشان کرد: در میان کل استان های کشور، استان تهران تاکنون بیشترین تعداد حراج را به خود اختصاص داده است. این استان تاکنون ۲۶ مرحله حراج با ۱۳۴۰ قلم کالا و ۱۱۱۲۰ پیشنهاد با قیمت پایه ۵۰ میلیارد ریال و فروش ۸۰ میلیارد ریال را داشته است.

به گزارش «حیات»؛ تاکنون میزان فروش کالاها به صورت یک کالایی در حراج خرده فروشی از مرز ۱۵۰ میلیارد گذشته است.

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha