کد خبر 226733
۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۹

«حیات» گزارش می دهد؛

حراج لوازم خانگی در تهران آغاز شد

حراج لوازم خانگی در تهران آغاز شد

حراج لوازم خانگی و سایر لوازم منزل برای متقاضیان تهرانی در حالی ازسوی سازمان اموال تملیکی آغاز شده که تنها ۱۲ ساعت تا پایان این حراج باقی مانده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی حیات؛ در این دور از حراج خرده فروشی که ازسوی سازمان اموال تملیکی برگزار می شود متقاضیان می توانند از میان ۱۰۰ قلم کالا شامل لوازم خانگی، تجهیزات یارانه ای، مخابراتی و... کالای مورد نظر خود را انتخاب و ثبت سفارش کنند. 

چگونه در حراج شرکت کنیم؟ 

متقاضیان برای بازدید و ثبت سفارش این کالاها می توانند با مراجعه به سایت ستاد ایران setadiran.ir از کالاها بازدید و اقدام به ثبت سفارش کنند. بنابراین بازدید از کالاها قبل از ثبت سفارش امکان پذیر نیست و تنها در صورتی که برنده حراج شوید، کالای مورد نظر جلوی چشم شما تست و تحویل شما خواهد شد. 

آیا کالاها گارانتی دارند؟ 

یکی از سوالات مردم این است که «آیا این کالاهای خارجی دارای گارانتی هستند؟» پاسخ به این سوال، منفی است و ازآنجا که این کالاها به دلیل آنکه از مبادی قانونی وارد نشده اند دارای گارانتی نیستند. 

شرکت در حراج رایگان است؟ 

تفاوت شرکت در حراج و مزایده این است که شرکت در حراج رایگان است و تنها در صورت ثبت سفارش لوازم خانگی یا سایر کالاها متقاضیان می بایست بخشی از مبلغ کالای مورد سفارش را واریز کنند. 

حراج کالا در تهران همزمان با دو استان دیگر

کالاها برای حراج در سامانه ستاد الکترونیک دولت برای بازدید متقاضیان با مشخصات و تصاویر از ۲۰ آبان ماه به نمایش درآمده است. گفتنی است، تاریخ ارائه پیشنهاد در این حراج خرده فروشی از ۸ صبح تا ۸ شب امروز یکشنبه ۲۲ آبان ماه است. همچنین حراج استان یزد نیز همزمان با تهران آغاز شده است. 

 بنابراین تهرانی ها می توانند امروز دوشنبه ۲۲ آبان ماه با مراجعه به سایت ستاد ایران setadiran.ir در این حراج شرکت کنند.

گفتنی است این دور چهل و نهم حراج خرده فروشی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی است. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha