کد خبر 227776
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸

رد رشوه ۲ میلیارد ریالی توسط ماموران وظیفه شناس دلفانی

رد رشوه ۲ میلیارد ریالی توسط ماموران وظیفه شناس دلفانی

 رد رشوه ۲ میلیارد ریالی توسط ماموران وظیفه شناس دلفانی، دستگیری سارق زوگیر در خرم آباد، سارق محتویات خودرو در خرم آباد، عوامل نزاع دسته جمعی در کوهدشت و سارق و کشف خودرو مسروقه در دورود سرخط اخبار انتظامی لرستان در روز یکشنبه ۲۸ آبان است.

به گزارش گروه استان‌های حیات، فرمانده انتظامی استان لرستان از رد رشوه ۲ میلیارد ۲۹۸ میلیون و ۷۳۰ هزارریالی مامور وظیفه شناس پلیس اطلاعات شهرستان دلفان خبر داد.

سردار "یحیی الهی" اظهار کرد: ماموران پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی شهرستان دلفان در پی دریافت خبر مبنی بر نگهداری عرضه و فروش مواد مخدر از نوع هروئین توسط فردی به هویت معلوم با توجه به وجود نارضایتی های فراوان در این خصوص و وصول چند بار اخبار فروش مواد مخدر صنعتی توسط یاد شده موضوع بصورت ویژه دردستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با اقدامات اطلاعاتی محل و مخفیگاه وی را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی به آدرس مورد نظر اعزام و مقدار چهارصد گرم هروئین از وی کشف شد.

سردار الهی با اشاره به اینکه حین عملیات دستگیری، متهم برای چشم‌پوشی پلیس و فرار از روند قانونی مبلغ ۲ میلیارد ۲۹۸ میلیون و ۷۳۰ هزار ریال وجه نقد به عنوان رشوه به ماموران پلیس پیشنهاد داد، گفت: ماموران با عزت نفس و صحت عمل با تشکیل متهم را برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی کردند.

فرمانده انتظامی استان لرستان ضمن قدردانی از صحت عمل ماموران پلیس از مردم خواست هرگونه انتقاد، پیشنهاد، تقدیر، شکایت و یا درخواست از پلیس را با سامانه مردمی ۱۹۷ در میان بگذارند.

دستگیری سارق زوگیر در خرم آباد

فرمانده انتظامی خرم آباد از دستگیری سارق زورگیر و ۲ مالخر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "نبی اله قاسمی" در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر زورگیری از یک شهروند خرم آبادی، بلافاصله موضوع شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۳ خرم آباد با رصد و اقدامات اطلاعاتی یک سارق را شناسایی و دستگیر کردند که در ادامه روند تحقیقات پلیسی متهم به دو مالخر این رابطه اعتراف که پس از دستگیری و جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی خرم آباد ضمن بیان اینکه اموال مسروقه به مالباخته تحویل داده شد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

دستگیری سارق محتویات خودرو در خرم آباد

فرمانده انتظامی خرم آباد از دستگیری سارق حرفه ای محتویات خودرو و کشف هشت فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "نبی اله قاسمی" اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت محتویات خودرو در خرم آباد، پیگیری موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۱ خرم آباد با اقدامات و رصد های اطلاعاتی یک سارق سابقه دار را در این رابطه شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر و در ادامه روند تحقیقات پلیسی به ۸ فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو اعتراف کرد.

سرهنگ قاسمی هشدار به سارقان که پلیس با قاطیعت با آنان برخورد قانونی خواهد کرد از شهروندان خواست، وسایل نقلیه خود را به لوازم ایمنی نظیر دزدگیر، سوئیچ مخفی، قفل فرمان، قفل پدال، قفل سوئیچی و سایر وسایل تاخیری و بازدارنده تجهیز نمایند و هرگونه مورد مشکوک را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی در کوهدشت

فرمانده انتظامی کوهدشت از دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی در این شهرستان خبر داد..

سرهنگ "علی امانی" اظهار کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره نزاع دسته جمعی در یکی از مناطق کوهدشت بلافاصله ماموران انتظامی این شهرستان جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران در محل مشاهده شد که چندین نفر به علت اختلافات قبلی با هم درگیر که موجب ایجاد تنش و برهم زدن آسایش اهالی آن منطقه شده اند.

سرهنگ امانی خاطرنشان کرد: با حضور به موقع و مقتدرانه پلیس ۶ نفر از عوامل اصلی نزاع دستگیر و ۳ تیغه شمشیر و قمه از منازعان کشف شد.

فرمانده انتظامی کوهدشت با اشاره به اینکه دستگیری این افراد رضایتمندی مردم را در پی داشته است، خاطرنشان کرد: پلیس با حضور ضربتی در صحنه و انجام پیگیری های لازم جهت دستگیری عاملان جرم و ناامنی، با جدیت با افرادی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را خدشه دار کنند برابر قانون برخورد می کند.

دستگیری سارق و کشف خودرو مسروقه در دورود

فرمانده انتظامی دورود از دستگیری سارق و کشف یک دستگاه خودرو زانتیا مسروقه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "جمشید سیاه منصور" در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع یک مورد سرقت خودرو سواری زانتیا در شهرستان دورود، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با تلاش های صورت گرفته و با استفاده از منابع و مخبرین و راه اندازی گشت محسوس و غیر محسوس خودرو مذکور کشف و سارق دستگیر و به یگان انتظلمی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دورود با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد به شهروندان توصیه کرد وسایل نقلیه خود را به سیستم های پیشگیری از سرقت مجهز کنند و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک موضوع را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha