کد خبر 249102
۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴

توقیف خودروی مگان با خلافی ۵۶۵ میلیون ریال در دورود

توقیف خودروی مگان با خلافی ۵۶۵ میلیون ریال در دورود

رئیس پلیس راه لرستان گفت: یک دستگاه خودروی مگان با خلافی ۵۶۵ میلیون ریال در سه راهی شهر دورود توقیف شد.

 به گزارش گروه استان‌های حیات، سرهنگ محمد زارعی رئیس پلیس راه لرستان روز یکشنبه اظهار کرد: در راستای تداوم طرح ارتقای امنیت ترافیکی و انتظام بخشی به عبور و مرور، ماموران پاسگاه پلیس راه سه راهی دورود حین کنترل وضعیت ترافیکی شهر، یک دستگاه خودروی مگان را به علت سرعت غیر مجاز و انجام چند تخلف همزمان متوقف کردند.

وی بیان کرد: پس از بررسی و استعلام ماموران گشت از سیستم جامع پلیس راهور مشخص شد این خودرو ۵۶۵ میلیون و ۵۳۰ هزار ریال خلافی دارد که به استناد ماده هشت قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، راهی پارکینگ شد.

کشف ۱۳ فقره سرقت در خرم آباد

فرمانده انتظامی خرم آباد نیز از دستگیری سه سارق در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی تشدید اقدامات پیشگیرانه و کنترل مجرمان سابقه دار، طرح مبارزه با سرقت در این شهرستان به مرحله اجرا در آمد.

سرهنگ نبی اله قاسمی اظهار کرد: ماموران انتظامی خرم آباد با اقدامات و رصد های اطلاعاتی سه سارق را در این رابطه شناسایی و دستگیر کردند که در ادامه روند تحقیقات و بازسازی صحنه ها تاکنون به ۱۳ فقره انواع سرقت معترف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی از شهروندان تقاضا کرد هشدارهای پلیس در رابطه با پیشگیری از سرقت را جدی بگیرند و هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha