کد خبر 225503
۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵

مدیر سامانه حراج خرده ‌فروشی اموال تملیکی در گفتگو با «حیات»:

حراج لوازم خانگی دوباره آغاز شد + جزئیات

حراج لوازم خانگی دوباره آغاز شد + جزئیات

«حراج لوازم خانگی برای تهرانی ها دوباره آغاز شد.» این خبری است که مدیر سامانه حراج خرده ‌فروشی اموال تملیکی داده و زمان ارائه پیشنهاد را فردا اعلام کرده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی حیات؛ حسن خالقی با بیان اینکه کالاهای لوازم خانگی، سرمایشی، گرمایشی، آرایشی و بهداشتی و... در حراج استان تهران عرضه می شوند، به «حیات» گفت: چهل و ششمین حراج خرده فروشی سازمان اموال تملیکی در استان تهران از چهارشنبه مورخ ۱۰ آبان ماه آغاز شده است.

چه کالاهایی به حراج گذاشته می شود؟

مدیر طرح سامانه حراج خرده‌ فروشی برخط سازمان جمع ‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: در این حراج بیش از ۸۰ قلم کالا عرضه شده که شامل لوازم خانگی، سرمایشی، گرمایشی، آرایشی بهداشتی و... است.

خالقی با بیان اینکه کالاها در سامانه ستاد الکترونیک دولت برای بازدید متقاضیان با مشخصات و تصاویر از ۱۰ آبان ماه به نمایش درآمده است، ادامه داد: تاریخ ارائه پیشنهاد در این حراج خرده فروشی از ۸ صبح تا ۸ شب روز دوشنبه ۱۵ آبان ماه است و متقاضیان کالاها می توانند در این بازه زمانی نسبت به ثبت نام و ارائه پیشنهاد اقدام کنند.

برندگان حراج به کجا مراجعه کنند؟

مدیر سامانه حراج خرده ‌فروشی اموال تملیکی گفت: امکان بازدید این کالاها در زمان ارائه پیشنهاد میسر نیست؛ ولی در صورتی که متقاضیان برنده این حراج شوند، در زمان تحویل کالا، کالا به صورت دقیق چک شده و تحویل مشتریان می شود.

حراج لوازم خانگی دوباره آغاز شد + جزئیات

به گفته خالقی، برندگان این حراج در سامانه ستاد الکترونیک دولت اعلام می شوند و این افراد می توانند برای دریافت کالاها به آدرس اداره سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران واقع در بزرگراه فتح مراجعه کنند.

از مزایای این سامانه، می توان به این موارد اشاره کرد: نخست آنکه کارمندان دولت می توانند در این حراج شرکت کنند و منعی برای شرکت آنها در این حراج نیست. دوم آنکه، افراد برای ثبت نام در این حراج، نیازی به امضای الکترونیکی و توکن ندارند. نکته سوم اینکه، کلیه فرایندهای مالی این سامانه به صورت الکترونیکی و آنلاین است و ودیعه های افرادی که در این حراج برنده نشوند، به صورت خودکار پس از بازگشایی به حساب افراد عودت می شود.

حراج لوازم خانگی ۸ میلیاردی شد

از خرداد امسال با راه اندازی سامانه حراج خرده فروشی الکترونیکی، تاکنون ۴۵ حراج خرده فروشی برگزار شده که در آن بیش از ۱۲۰۰ قلم کالا با ارزشی نزدیک به هشت میلیارد تومان به فروش رسیده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha