کد خبر 221279
۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴

قالیباف در پاسخ به تذکر حاجی دلیگانی مطرح کرد؛

توجه مجلس به موضوعات مربوط به ایثارگران و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در برنامه هفتم

توجه مجلس به موضوعات مربوط به ایثارگران و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در برنامه هفتم

قالیباف در پاسخ به تذکر حاجی دلیگانی نسبت به همسان سازی حقوق بازنشستگان و موضوعات مربوط به ایثارگران در برنامه هفتم توسعه گفت: طی جلساتی که بین دولت و مجلس برگزار شده است این موضوعات مطرح گردید لذا مجلس به آسانی از این موضوع نمی گذرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی حیات؛ حسینعلی حاجی دلیگانی عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز  ۱۹ مهر ماه در تذکری شفاهی با بیان اینکه  از رئیس مجلس شورای اسلامی می خواهم تا با روسای مجالس کشورهای اسلامی نشستی داشته و جلوی دادمنشی ها را بگیرد، گفت: طی این سال ها ما شاهد اهانت به مسجد الاقصی و کودک کشی ها از سوی رژیم صهیونیستی بودیم.

وی با بیان اینکه یکی از مسائل مهم در لایحه برنامه هفتم توسعه توجه به همسان سازی حقوق بازنشستگان و شاغلان است، اظهار کرد: رئیس مجلس اعلام کرده اند که در این خصوص با دولت جلسه‌ای تشکیل شده است.

حاجی دلیگانی عنوان کرد: باید در حوزه همسان سازی حقوق بازنشستگان بخصوص بازنشستگان کشوری و لشکری توجه بیشتری شود،اما این در حالی است که بخش اعظمی از بازنشستگان از بازنشستگان تأمین اجتماعی بوده لذا این همسان سازی باید بسته کاملی باشد تا مطالبه همه بازنشستگان مورد توجه قرار گیرد.

محمدباقر قالیباف در پاسخ به تذکر حاجی دلیگانی، گفت: درباره همسان سازی حقوق بازنشستگان در لایحه برنامه هفتم توسعه جلسه‌ای بین دولت و مجلس تشکیل شد و توافق نیز حاصل شده است.

وی در ادامه افزود: در خصوص همسان سازی حقوق بازنشستگان و موضوعات مربوط به ایثارگران، مجلس تمام تلاش خود را کرده و به آسانی از این موضوع نمی گذرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha