کد خبر 252604
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۵

حاجی‌دلیگانی در گفتگو با «حیات»:

برنامه مجلس آینده باید ایجاد تحول در ماهیت طرح‌ها و لوایح باشد + فیلم

برنامه مجلس آینده باید ایجاد تحول در ماهیت طرح‌ها و لوایح باشد + فیلم

منتخب مردم شهرستان‌ شاهین‌شهر در مجلس دوازدهم با بیان اینکه اولویت‌ بنده به طور خلاصه برنامه تحول است، گفت: تحول باید در محتوا و ماهیت طرح‌ها و لوایح و به نفع مردم و اولویت‌های آن‌ها اتفاق بیافتد.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی، منتخب مردم شهرستان‌های شاهین‌شهر، برخوار و میمه در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات، و در رابطه با اولویت‌ها و برنامه‌های مورد تاکید خود در مجلس دوازدهم گفت: اولویت‌ بنده به‌طور خلاصه، برنامه تحول است. تحول باید در محتوا و ماهیت طرح‌ها و لوایح و به نفع مردم و اولویت‌های آن‌ها اتفاق بیافتد.

وی افزود: امروز اولویت‎‌دار ترین مسائل موادری همچون معیشت مردم، ثبات اقتصادی، موضوع اجاره‌بهای مسکن و مشکلات عدیده اقتصادی است که باید بیش‌ازپیش مورد توجه قرار بگیرند. همینطور می‌بایست در کف جامعه حضور داشته باشیم و به دورترین نقاط کشور و نقاط به فراموشی سپرده شده همچون مناطق مرزی سفر کنیم و مسائل و مشکلات آن‌ها را مورد بررسی قرار دهیم.

منتخب مردم شهرستان‌های شاهین‌شهر، برخوار و میمه در مجلس دوازدهم با تاکید بر اهمیت بعد نظارتی وظایف مجلس اظهار کرد: در امر نظارت هم باید در عمق مسائل موجود به کنکاش بپردازیم و نگران تبعات آن نباشیم تا بتوانیم با یافتن گلوگاه‌های فساد تصمیمات بهتری در امر اداره کشور اتخاذ کنیم.

حاجی‌دلیگانی همچنین در پایان ضمن اعلام قصد خود برای نامزدی کسب جایگاه نائب رئیسی مجلس گفت: بنده فکر می‌کنم اقبال نمایندگان نسبت به اعلام نامزدی من برای جایگاه نائب رئیس‌ مجلس بالاست و از حدود 250 نفری که با آنان مذاکراتی داشته‌ام، فقط چد نفر با این تصمیم مخالف بودند و مابقی همکاران عزیز از این موضوع که من به عنوان نائب رئیس در خدمت‌شان باشم استقبال کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha