کد خبر 217898
۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۸

سه واحد نانوایی متخلف در قزوین پلمب شد

سه واحد نانوایی متخلف در قزوین پلمب شد

 سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از پلمب سه واحد نانوایی به دلیل تخلفات صنفی مکرر در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ جمشید خدایاری ضمن بیان این مطلب افزود: این واحدها مربوط به ۲ واحد نانوایی لواشی و یک واحد سنگکی بوده که به علت تخلفات فراوان با دستور قضایی پلمب شدند.

وی اضافه کرد: تخلفات این واحدهای نانوایی شامل گرانفروشی، عرضه خارج از شبکه نان و سایر تخلفات صنفی بود که پرونده تخلفات آنها پیش از این به تعزیرات حکومتی ارسال شده است. 

خدایاری همچنین به بازدید از واحدهای صنفی واقع در سرای سعدالسلطنه قزوین اشاره کرد و یادآور شد: در بازدیدی که از واحدهای صنفی خشکه پزی، شیرینی فروشی و رستوران های این مکان صورت گرفت، در خصوص رعایت مسایل بهداشتی به واحدهای فعال تذکرات شفاهی داده شد.

به گفته این مسوول، با توجه به اهمیت امنیت غذایی و سلامت غذایی مردم در نقاط مختلف استان قزوین، روزانه سه تیم گشتی متشکل از بازرسان سازمان جهاد کشاورزی و بسیج اصناف از واحدهای عرضه کالاهای اساسی بازدید می‌کنند.

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین یادآور شد: بررسی گزارش شهروندان از تخلفات صنفی در سطح شهرهای استان قزوین از اولویت‌های تیم بازرسی سازمان جهاد کشاورزی است.

خدایاری خاطرنشان کرد: شهروندان استان قزوین می‌توانند در راستای نظارت همگانی و برخورد با متخلفان در صورت مشاهده هرگونه تخلف موضوع را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha