کد خبر 202718
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵

با هدف نظارت بر بازار صورت گرفت؛

۸۷۰ میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد متخلف عرضه مرغ گرم در قزوین

۸۷۰ میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد متخلف عرضه مرغ گرم در قزوین

مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از برخورد قانونی و جریمه نقدی به مبلغ ۸۷۰ میلیون ریال برای دو واحد عرضه مرغ گرم در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ داوود نایب فرجی روز شنبه با اعلام این خبر افزود: این دو واحد که در شهر محمدیه از توابع شهرستان البرز قرار داشتند، به اخفاء و امتناع از عرضه گوشت مرغ مبادرت می‌کردند.

وی اضافه کرد: با تحقیق و بررسی از سوی بازرسان سازمان جهاد کشاورزی و هماهنگی با تعزیرات از این واحدها بازدید به عمل آمد و معلوم شد که ۲۰۰ کیلوگرم مرغ در این واحدها اخفاء شده است.

نایب فرجی تصریح کرد: یکی از واحدها به علت ارتکاب دوبار تخلف در کمتر از یک هفته به مبلغ ۵۸۰ میلیون ریال و دیگری ۲۹۰ میلیون ریال جریمه نقدی شدند.

این مسئول با بیان اینکه مرغ‌های اخفاء شده به چرخه عرضه بازگشته است، گفت: هرگونه اخفاء کالای اساسی در واحدهای صنفی ممنوع بوده و برابر ماده ۷ قانون تعزیرات حکومتی مشمول جریمه نقدی است.

مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: یکی از واحدهای مرغداری این شهرستان نیز در هماهنگی با مقام قضائی در مرحله اخذ دستور پلمب قرار دارد.

نایب فرجی یادآور شد: شهروندان استان قزوین می‌توانند در هر کجای این استان که قرار دارند با هدف نظارت همگانی و برخورد با متخلفان در حوزه بازار موضوع را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha