کد خبر 230782
۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸

نظارت هوشمند بر بازار قزوین برای شب یلدا

نظارت هوشمند بر بازار قزوین برای شب یلدا

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: طرح نظارت‌های میدانی و گشت‌های سیار در استان به ویژه شهرستان‌ها با استفاده از سامانه‌های هوشمند برای شب یلدا اجرایی خواهد شد.

به گزارش گروه استان‌های حیات، به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان قزوین، علیرضا حسن پور مدیرکل تعزیرا حکومتی استان قزوین اظهار کرد: با توجه به وضعیت کنونی بازار، در پیش بودن بازار شب یلدا و انتظار به حق مردم، طرح نظارت‌های میدانی و گشت های سیار در استان به ویژه شهرستان ها با استفاده از سامانه های هوشمند اجرا و عملکرد واحدهای بزرگ تولیدی خدماتی، عرضه کنندگان کالاهای پرمصرف، انبارها و بنکداری ها پایش می شوند.

حسن پور با اشاره به اینکه با متخلفانی که به سفره های مردم دست اندازی و از نیاز مردم در روزهای پایانی پاییز به میوه، آجیل و شیرینی سوء استفاده کنند، برخورد می‌شود، افزود: همانگونه که بارها گفته‌ایم در صیانت از حقوق مصرف‌کنندگان و شهروندان با برهم زنندگان نظم و امنیت بازار بر پایه قانون برخورد می‌کنیم.

مدیرکل تعزیرا حکومتی استان قزوین در پایان تاکیدکرد: از شهروندان خواستاریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با مراجعه به سامانه 135 تعزیرات حکومتی شکایت خود را ثبت و گزارش کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha