کد خبر 208202
۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲

معاون وزیر اقتصاد:

عزم همگانی موجب رونق اقتصادی کشور می‌شود

عزم همگانی موجب رونق اقتصادی کشور می‌شود

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصاد و دارایی گفت: عزم همگانی موجب توسعه و رونق اقتصادی در کشور می‌شود.

به گزارش گروه استان های حیات؛ ذبیح الله سلمانی روز پنجشنبه در آیین معارفه مدیرکل امور اقتصاد و دارایی لرستان اظهار کرد: مسوولیت بسیار دشوار است و متعهد شدن به انجام امور عواقب دنیوی دارد چراکه بسیاری از جوانان وطن با از خودگذشتگی و ایثار به شهادت رسیدند تا ما بتوانیم در مسوولیت خود به مردم خدمت کنیم بنابراین نباید ذره‌ای کوتاهی کرد.

وی افزود: امروز در کشور به وحدت، تعامل و همدلی روزافزون نیاز داریم که شایسته است آحاد جامعه، حرکت تحولی را حول یک محور انجام دهند و به سمت قله‌های پیشرفت حرکت کنند چون در این شرایط حساس وظیفه و تکلیف ما بسیار سنگین است و باید تمام انرژی خود را صرف خدمت‌رسانی به مردم کنیم تا آثار مثبت خدمات‌رسانی در جامعه مشهود باشد.

مدیرکل جدید امور اقتصاد و دارایی لرستان نیز گفت: سرانه درآمد هزینه خانوارهای استان اختلاف بالایی با میانگین کشوری دارد و در حالیکه درآمدها از میانگین کشور کمتر است اما مردم هزینه‌های بالایی را متحمل می‌شوند.

علی محمدی گفت: چاره و راهگشای برطرف کردن مشکلات، استناد به بیانات مقام معظم رهبری و تاکید بر شعار سال است همچنین برای تولید به منابع مالی احتیاج داریم و اگر وزارت اقتصاد بتواند مشکلات و مباحث مربوط به تامین مالی را برطرف کند رونق حاصل خواهد شد.

وی با بیان اینکه بانک ها توان تامین تمام منابع مالی را ندارند افزود: بیشترین بار را بانک های دولتی متحمل می‌شوند و بانک های خصوصی تنها جذب کننده منابع هستند.

وی با اشاره به تحریم های ظالمانه علیه ایران گفت: مهمترین منبع برای تامین منابع مالی، سرمایه‌گذاری است و مشارکت می‌تواند راهگشا باشد اما انجام این مهم به بستر مناسب نیاز دارد تا سرمایه‌گذاران بتوانند با خیال آسوده در فضای کسب و کار فعالیت کنند.

الهام شاداب فر از آبان ماه ۱۳۹۹ تاکنون مدیرکل امور اقتصاد و دارایی لرستان بود و امروز علی محمدی به عنوان مدیرکل جدید منصوب شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha