کد خبر 208201
۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵

مجمع مطالبه‌گران و حامیان فوتبال اردبیل رقیب هیچ ارگان قانونی و دولتی نیست

مجمع مطالبه‌گران و حامیان فوتبال اردبیل رقیب هیچ ارگان قانونی و دولتی نیست

مدیرعامل مجمع مطالبه‌گران و حامیان فوتبال اردبیل با بیان اینکه این مجمع در تقابل با هیچ جریان و تشکلی نبوده و رقیب هیچ ارگان قانونی و دولتی نیست.

به گزارش گروه استان های حیات؛ هادی صباغی روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگاران با بیان اینکه به دنبال ادای دین به فوتبال اردبیل و حمایت از ورزشکاران استان هستیم، گفت: این تشکل به دنبال این است که با رویکردی مطالبه‌گرایانه و حمایتی به وظایف خود در زمینه ورزش فوتبال عمل کند تا مشکلاتی که سال‌هاست فوتبال اردبیل با آن دست به گریبان است، برطرف شود.

وی با بیان اینکه مجمع مطالبه‌گران و حامیان فوتبال اردبیل یک تشکل NGO غیرسیاسی، غیرانتفاعی، غیردولتی و غیر تجاری است، گفت: این مجمع در کار دیگر ارگان دولتی دخالت نمی‌کند و بلکه به عنوان بخش خصوصی تلاش می‌کند کمک حال ورزش باشد.

مدیرعامل مجمع مطالبه‌گران و حامیان فوتبال اردبیل اضافه کرد: شناسایی استعدادها، حمایت و کمک به ورزشکاران کم بضاعت، تلاش برای رشد، توسعه و ارتقای فوتبال استان، تلاش برای برطرف کردن نقاط ضعف با هم اندیشی با صاحبنظران و ارائه راهکارهای اصلاحی برای بهبود فوتبال استان اردبیل از جمله اهداف این مجمع است.

مدیرعامل مجمع مطالبه‌گران و حامیان فوتبال اردبیل ارتقای سطح دانش مربیان، داوران و ورزشکاران از طریق برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی را از اهداف تشکل متبوع خود ذکر کرد و گفت: در همین راستا پارسال با همکاری دانشگاه محقق اردبیلی دوره آموزشی و رایگان "آمادگی جسمانی در فوتبال" با شرکت ۳۶ نفر به مدت سه روز و توسط یکی از مدرسان ارشد و بین المللی فیفا برگزار شد.

صباغی اضافه کرد: همچنین سال گذشته در سالروز قهرمانی تیم اردبیل در مسابقات جام فلق در سال ۱۳۶۶ برنامه فاخری در مجتمع فدک اردبیل برگزار و در این مراسم بعد از ۳۵ سال از تمامی اعضا و زحمت کشان این تیم تجلیل شد.

وی با اشاره به اینکه طبق برنامه این مجمع هر سه ماه یک دوره آموزشی برگزار خواهد کرد، بیان کرد: امسال با همکاری معاونت تربیت بدنی آموزش و پرورش دوره آموزشیتئوری و عملی فوتبال پایه ویژه مربیان و معلمان مدارس فوتبال با شرکت ۳۲ نفر به مدت ۲ روز به مدرسی جلال چراغپور از اساتید برجسته فدراسیون فوتبال کشورمان برگزار شد.

مدیرعامل مجمع مطالبه‌گران و حامیان فوتبال اردبیل یکی از عمده مشکلات ورزشکاران استان را مصدومیت ورزشی برشمرد و اضافه کرد: برای رفع این مشکل این مجمع دوره کمک آموزشی و دانش افزایی بعد از مصدومیت را برای مربیان فوتبال در اواخر مرداد و یا اوایل شهریور برگزار خواهد کرد.

صباغی ادامه داد: فراخوانی تحت عنوان "علل ضعف و مشکلات فوتبال استان اردبیل" در حوزه‌های زیرساختی و سایر عوامل از دیگر برنامه‌های مجمع مطالبه‌گران و حامیان فوتبال اردبیل است که در سال جاری برگزار خواهد شد.

توزیع بیش از ۶۵۰ دست لباس ورزشی رایگان بین ورزشکاران استان

مدیرعامل مجمع مطالبه گران و حامیان فوتبال اردبیل گفت: این مجمع تاکنون بیش از ۶۵۰ دست لباس ورزشی و بیش از ۳۰۰ توپ ورزشی در نقاط مختلف استان به صورت رایگان در بین ورزشکاران توزیع کرده است.

صباغی با بیان اینکه این مجمع برای حمایت از علاقمندان و ورزشکاران از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد، افزود: با تلاش و کوشش مجمع مطالبه گران و حامیان فوتبال اردبیل تیم شهرداری اردبیل در لیگ دسته ۲ سهمیه گرفت.

وی اظهار کرد: علاوه بر این نشست های خوبی با مدیرکل امور مالیاتی استان اردبیل برای حمایت از ورزش استان برگزار شده که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد تحقق این امر باشیم.

مدیرعامل مجمع مطالبه گران و حامیان فوتبال اردبیل بیان کرد: مجمع مطالبه گران و حامیان فوتبال اردبیل در چهار شهرستان نیر، نمین، سرعین و گرمی نمایندگی دارد و تلاش می‌شود در دیگر شهرستان های استان نیز نمایندگی ایجاد کند.

مجمع مطالبه گران و حامیان فوتبال اردبیل آذرماه سال گذشته در سالروز قهرمانی تیم اردبیل در مسابقات جام فلق در سال ۱۳۶۶ برنامه ای در مجتمع فدک اردبیل برگزار و به طور رسمی کار خود را آغاز کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha