کد خبر 208205
۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲

مدیر کل بنیاد شهید استان البرز در گفتگو با «حیات»:

اعزام 400 نفر از خانواده های معزز شهدا و ایثارگران به اردوی یک روزه/  دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران سادات در روز عید غدیر خم

اعزام 400 نفر از خانواده های معزز شهدا و ایثارگران به اردوی یک روزه/  دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران سادات در روز عید غدیر خم

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: اعزام 400 نفر از خانواده های معزز شهدا و ایثارگران به اردوی یک روزه در مجموعه تفریحی عرفان باهدف ایجاد انگیزه و افزایش نشاط و شادابی خانواده‌های این عزیزان طی این ماه محقق می‌شود.

سلیمان رستمیان مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در گفتگو با حیات ضمن اشاره به دیدار با خانواده شهدای سادات در روز عید غدیر خم گفت: به مناسبت عید غدیر خم روز جمعه 16 تیرماه به همراه نماینده ولی فقیه استان البرز، امام‌جمعه شهر کرج با خانواده شهدا و ایثارگران سادات استان دیدار خواهیم کرد.

وی افزود: نمایشگاهی از خصومت آمریکای جنایتکار نسبت به ایران اسلامی در محل مصلی نماز جمعه تحت عنوان حقوق بشر آمریکایی برپا می‌شود.

رستمیان با بیان اینکه تأمین اوقات فراغت خانواده‌های شهدا و ایثارگران بخشی از وظیفه‌ی  خادمان شهدا در بنیاد است که باید اهتمام ویژه‌ای نسبت به این مهم داشته باشیم، عنوان کرد: اعزام 400 نفر از خانواده های معزز شهدا و ایثارگران به اردوی یک روزه در مجموعه تفریحی عرفان باهدف ایجاد انگیزه و افزایش نشاط و شادابی خانواده‌های این عزیزان طی این ماه محقق می‌شود.

مدیر کل بنیاد شهید استان البرز با اشاره به انجام تبلیغات محیطی به مناسبت عید بزرگ امامت و ولایت در سطح استان افزود: برگزاری مراسم اردویی برای خانواده‌های ایثارگران سادات همراه با برنامه‌های فرهنگی به مناسبت عید غدیر خم در دستور کار قرار گرفته است.

سلیمانیان در ادامه با بیان اینکه غدیر پایه مستحکم حکومت اسلامی در جهان است، گفت: عید سعید غدیر خم، تداوم راه ولایت، امامت و امتداد طریق انبیاست و به امر خداوند متعال این امر مهم توسط پیامبر اعظم (ص) به دستان با کفایت حضرت علی (ع) سپرده شد تا زمین بی‌حجت نماند و بشریت، همواره از نعمت ولایت بهره‌مند باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha