کد خبر 205168
۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۰

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس در گفتگو با «حیات» مطرح کرد؛

ضرورت ورود رئیس جمهور به مصوبه واردات خودروی جانبازان/ کوتاهی وزارت صمت در ارائه آئین نامه واردات خودرو

ضرورت ورود رئیس جمهور به مصوبه واردات خودروی جانبازان/ کوتاهی وزارت صمت در ارائه آئین نامه واردات خودرو

بابایی کارنامی گفت: از وزارت صمت و شخص آقای رئیس جمهور محترم خواهشمندیم تا هر چه زودتر دستور بفرمایند تا آیین نامه مربوط به واردات خودرو برای جانبازان تدوین و ارائه شود.

علی بابایی کارنامی عضو فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات؛ با بیان اینکه بنیاد شهید به عنوان متولی مربوطه، مطالبات جانبازان و ایثارگران را پیگیری می کند، بیان داشت: نقدهایی که به وزارت صمت در این رابطه وارد می شود کاملا درست است زیرا این وزارتخانه بر اساس قانون مکلف است که به وظایف خود به ویژه در قبال مصوبات مربوط به ایثارگران عمل کند.

وی ادامه داد: اولویت ما در کشور جانبازانی هستند که از نظام، دولت و مجلس انتظار دارند تا حق و حقوق شان را رعایت و در مواقع لازم از آنها دفاع کنند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: از وزارت صمت و شخص آقای رئیس جمهور محترم خواهشمندیم تا هر چه زودتر دستور بفرمایند تا آیین نامه مربوط به واردات خودرو برای جانبازان تدوین و ارائه شود.

بابایی کارنامی اظهار کرد: در برخی از بندها و تبصره هایی که مجلس تصویب کرده است دولت در اجرای آنها کوتاهی میکند در حالی که قوانینی که برای ایثارگران، خانواده های شهدا و جانبازان تصویب میکنیم باید در اولویت قرار گیرند تا به مرحله اجرا برسند.

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: کمیسیون های تخصصی در حال بررسی و پیگیری هستند ولی از دولت محترم خواهشمندیم تا به مصوبات مجلس و وعده های داده شده در رابطه با جامعه ایثارگری عمل کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هاشمی IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    0 0
    کاملا موافقم
  • محمدحسن فرجزاده IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    0 0
    خیر نبینه کسانی به این آب و خاک وبه خون شهیدان بی اهمیتی می‌کنند.امان ازدست بروکراسی اداری .جانبازان ۲۵الی۴۰ منتظر اقا مهدین. ِبه خدا هر چقدر به جانبازان و خانواده شهدا خدمت بشه باز کم است.جانباز شیمیایی و اعصاب روانم دلم خون است خون.