کد خبر 204093
۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۰

مدیر کل بنیاد شهید استان البرز در گفتگو با حیات مطرح کرد؛

ضرورت تبیین ارزش‌های انقلاب با تکیه بر مؤلفه های ایثار، مجاهدت و ازخودگذشتگی

ضرورت تبیین ارزش‌های انقلاب با تکیه بر مؤلفه های ایثار، مجاهدت و ازخودگذشتگی

 رستمیان بر ضرورت تبیین ارزش‌های انقلاب با تکیه بر مؤلفه های ایثار، مجاهدت و ازخودگذشتگی تاکید کرد.

سلیمان رستمیان مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در گفتگو با «حیات» گفت: با توجه به وضعیت جسمانی برخی ایثارگران در صورت همکاری و رزرو جایگاه، بنیاد آمادگی برنامه‌ریزی و اعزام ایثارگران به مرقد امام (ره) را دارد.

وی افزود: کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز به منظور تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) در سالروز ارتحال امام خمینی(ره) در مرقد امام(ره) حضور می‌یابند.

رستمیان اضافه کرد: برپایی درمانگاه صلواتی توسط بیمارستان امام خمینی (ره) کرج، حضور پرشور ایثارگران در مراسم بزرگداشت سالگرد امام خمینی (ره) و تبلیغات محیطی از دیگر برنامه‌های بنیاد با مشارکت دیگر دستگاه‌ها در راستای گرامی داشت سالگرد رحلت امام (ره) است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز  با بیان اینکه باید در راستای زنده نگهداشتن یاد و خاطر و زحماتی که امام خمینی(ره) برای این کشور کشید تلاش کنیم، تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی جریان‌های معاند زیادی برعلیه انقلاب وجود داشت که با قدرت ولایت، رهبری و مردم همه این جریان‌ها حذف و انقلاب به‌پیش رفت و امروز به این مرحله رسیده است. لازم است همه‌کسانی که می‌توانند برای تبیین ارزش‌های انقلاب که بهترین مؤلفه آن همان ایثار، مجاهدت و ازخودگذشتگی است تلاش کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha