کد خبر 203918
۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۰

مدیر کل بنیاد شهید ایلام در گفتگو با «حیات» خبر داد؛ 

برگزاری یادواره شهدای بمباران هوایی ایلام

برگزاری یادواره شهدای بمباران هوایی ایلام

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام از برگزاری یادواره شهدای بمباران هوایی ایلام در تاریخ هفدهم و هجدهم خردادماه در شهرستان‌های ایوان و ملکشاهی خبر داد.

جمال اسدی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در گفتگو با «حیات» با اشاره به برنامه های پیش رو این استان به مناسبت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) گفت: در استان ایلام ستاد ارتحال امام خمینی(ره) را  تشکیل داده ایم که بنیاد شهید نیز  عضو این مجموعه است.

وی افزود: برای اعزام زائرین استان ایلام به مرقد امام خمینی (ره) افرادی که متقاضی زیارت هستند، می توانند با امکانات بنیاد شهید و ستاد، به مرقد امام خمینی(ره) اعزام شوند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با اشاره به برگزاری یادواره شهدای ایلام اضافه کرد: قرار است یادواره‌ای برای شهدای استان ایلام در روز ۱۵ خرداد ماه برگزار شود. این شهدا در بمباران رژیم بعث عراق به این فیض نائل آمدند.

اسدی ضمن اشاره به سالگرد بمباران هوایی رژیم بعث عراق از برگزاری ویژه برنامه ای در این خصوص خبر داد و گفت: در همین خصوص در تاریخ هفدهم و هجدهم خردادماه دو یادواره‌ شهدا در شهرستان‌های ایوان و ملکشاهی برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha