کد خبر 204421
۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۷

رئیس اداره بهداشت، امداد و درمان نیروی زمینی ارتش خبر داد؛

برپایی درمانگاه سیار در مرقد مطهر حضرت امام خمینی( ره)

برپایی درمانگاه سیار در مرقد مطهر حضرت امام خمینی( ره)

امیر سرتیپ دوم پزشک حبیب صدر رئیس اداره بهداشت، امداد و درمان نیروی زمینی ارتش گفت؛ درمانگاه سیار این اداره به بیش از هزاران نفر در سالروز رحلت حضرت امام به زائرین خدمات پزشکی ارائه کرد .

به گزارش گروه سیاسی حیات؛ سرتیپ دوم پزشک حبیب صدر در این خصوص گفت؛ درمانگاه سیار اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش در جوار مرقد منور و ملکوتی حضرت امام خمینی ( ره) به مدت دو روز برپا بود که توانسته است به زائران سالگرد حضرت امام خمینی( ره) خدمات پزشکی ارائه کند.

وی با بیان اینکه نیروی زمینی ارتش در راستای سلامت زائران در سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی نقشی بسزا داشته است افزود؛ درمانگاه سیار اداره بهداشت، امداد و درمان نیروی زمینی ارتش متشکل از کادر درمان اعم از پزشکان و پرستاران خانم و آقا و همچنین تجهیزات پزشکی به هزاران زائر ارتحال بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمات پزشکی ارائه کرده است.

گفتنی است علاوه بر برپایی درمانگاه و حضور کادر درمان و گردان ۵۹۲ تهران، این اداره تعداد چهار دستگاه آمبولانس نیز در اختیار ستاد برگزاری سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی ( ره) در مرقد مطهر آن امام قرار داده است .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha