کد خبر 146449
۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷

بازدید مدیرکل بنیاد استان البرز از کارگاه تولیدی یک ایثارگر

بازدید مدیرکل بنیاد استان البرز از کارگاه تولیدی یک ایثارگر

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه برنامه نظارت ستادی از شهرستان فردیس از یک کارگاه که توسط همسر یک جانباز اداره می‌شود، بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری حیات، سلیمان رستمیان، در ادامه برنامه‌های نظارت ستادی در شهرستان فردیس از یک کارگاه تولیدی که توسط «طیبه یوسفی»، همسر گرامی جانباز 50 درصد «محسن کریمی مهر»، راه‌اندازی شده است، بازدید کرد.
رستمیان، در این بازدید ایجاد طرح های خود اشتغالی و کارآفرینی را مهم و تاثیرگزار دانست و گفت: ایثارگران کارآفرین افتخار بنیاد هستند و باید حمایت شوند.
وی تصریح کرد: جامعه بزرگ ایثارگران و خانواده شهدا همانگونه که در دوران دفاع مقدس مجاهدت کردند، امروز نیز با ایجاد کارآفرینی و به رونق تولید و پویایی کشور کمک می کنند.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز تاکید کرد: این روحیه تلاشگری ایثارگران نشان می دهد که این عزیزان در راستای ایجاد اشتغال و رونق تولید و سرمایه گذاری مخاطرات مختلف را به جان خریده و منافع کشور را بر هر امر دیگری برگزیده اند که این یک ارزش به حساب می آید و قابل تقدیر است.
رستمیان، افزود: ایثارگران و خانواده های معظم آنان ذخایر ارزشمند انقلاب اسلامی هستند و ما امروز به وجود آنان افتخار می کنیم.

برچسب‌ها