کد خبر 203860
۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲

محدودیت‌های تردد در برخی از محورهای اصلی و فرعی کشور

محدودیت‌های تردد در برخی از محورهای اصلی و فرعی کشور

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه هاگفت: با توجه به انجام عملیات کارگاهی و انجام روکش آسفالت، محدودیت تردد در برخی از محورها ازجمله کرج، قزوین و محور قدیم قزوین -رشت ایجاد شده است.

به گزارش گروه اقتصادی حیات؛ ایمان محرابی نیا گفت: با توجه به اجرای عملیات کارگاهی و عملیات راهداری محدودیت های در تردد از اواسط خرداد ماه اعمال شده است به طوریکه محدودیت تردد در محور احمدآباد به آزادراه تهران - ساوه (از ابتدای عوارضی اول تا اول آزادراه تهران - ساوه)که علت این محدودیت انجام عملیات تعریض رمپ ورودی از ۱۷ خرداد تا ۲۰ شهریور، روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت ۹ تا ۱۴، کیلومتر ۰ الی ۱+۲۹۷ اعمال شده است.

به گفته مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور، تردد همزمان با اجرای عملیات فوق روزهای پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه انجام نمی شود.

او ادامه داد: محدودیت تردد در آزادراه قزوین - زنجان به علت  انجام عملیات میکروسرفیسینگ ایجاد شده که این محدود  از ۹ خرداد تا ۲۰ شهریور روزهای شنبه از ساعت ۱۲ تا ۱۸، روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه از ساعت ۸ تا ۱۷، روزهای چهارشنبه از ساعت ۸ تا ۱۲، کیلومتر ۰ الی ۲۵ صورت می گیرد و تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

محرابی نیا گفت:  از محدودیت تردد در آزادراه قزوین - کرج به علت  انجام عملیات میکروسرفیسینگ  از امروز ۹ خرداد  تا ۲۰ شهریور روزهای شنبه از ساعت ۱۲ تا ۱۸، روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت ۸ تا ۱۷، روزهای چهارشنبه از ساعت ۸ تا ۱۲، کیلومتر ۰ الی ۵۲تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

او گفت: محدودیت تردد در محور قدیم قزوین - رشت به  علت انجام عملیات لکه گیری و روکش آسفالت  محدودیت های ایجاد شده که  از ۱۰ خرداد تا ۲۰ شهریور از ساعت ۱۲ تا ۱۷  روزهای شنبه از ساعت ۱۲ تا ۱۷ ، روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت ۸ تا ۱۷، روزهای چهارشنبه از ساعت ۸ تا ۱۲/ کیلومتر ۰ الی ۷۱+۸۰۰ تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha