کد خبر 203587
۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳

برادرانم همیشه چیزی که می‌گویید خود عمل کرده بعد به دیگران توصیه کنید

برادرانم همیشه چیزی که می‌گویید خود عمل کرده بعد به دیگران توصیه کنید

در قسمتی از وصیتنامه این شهید عزیز آمده است: «برادران من! همیشه چیزی که می‌گویید خود عمل کرده بعد به دیگران توصیه کنید. همیشه پایبند اسلام و مطیع خدا باشید و در این زمان که همه جنایتکاران به ما هجوم آورده‌اند و هر نیرنگی به کار می‌برند، آگاه باشید.»

به گزارش خبرنگار فرهنگی حیات؛ شهید «میرداود اسداللهی اکرامی» فرزند «میرآقا»، 8 تیرماه 1336 در تبریز دیده به جهان گشود. این شهید والامقام 31 اردیبهشت 1361 به فیض شهادت نائل آمد. بخش‌هایی از وصیت‌نامه شهید را به یاد او می‌خوانیم.

در قسمتی از وصیتنامه این شهید عزیز آمده است: «برادران من! با رضایت کامل و آگاهی خود در جبهه‌های حق علیه باطل شرکت کردم و اگر بتوانم امکان داشته باشم از همه چیز خود در راه حق می‌گذرم. خداوندا! ما را از ریا و فرصت‌طلبی و خود محوری نجات بده تا بتوانیم بر نفس خود غلبه کرده و آگاهی پیدا کنیم. برای برادران خود یکی دو تا پیام دارم: برنامه خودسازی امام امت خمینی بت‌شکن را خوب درک کرده و عمل کنید.به سلاح معنوی و روحی خود را مجهز کنید و همیشه چیزی که می‌گویید خود عمل کرده بعد به دیگران توصیه کنید. همیشه پایبند اسلام و مطیع خدا باشید و در این زمان که همه جنایتکاران به ما هجوم آورده‌اند و هر نیرنگی به کار می‌برند، آگاه باشید و تا حالا چطور خنثی کرده‌اند باز خنثی کنید و در مقابل دشمن لرزش نشان ندهید.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha