کد خبر 202309
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱

یک شهید، یک درس؛

تا آخرین قطره خون به شهدا و ولی‌فقیه وفادار باشید

تا آخرین قطره خون به شهدا و ولی‌فقیه وفادار باشید

در وصیتنامه شهید قبادی آمده است: «از روی همه شهدا و پدر و مادرم و برادرم خیلی شرمنده‌ام و از دوستان و بستگان می‌خواهم که تا آخرین قطره خون به شهدا و ولی‌فقیه وفادار باشند که من به دیاری رفتم که آرزوی همه خوبان است».

به گزارش خبرنگار فرهنگی حیات؛ شهید علیرضا قبادی فرمانده شجاع و گمنام تخریب در منطقۀ حمای سوریه بود که با نام جهادی «سلیمان» معروف شده بود. شهید قبادی متولد ۵ اردیبهشت سال ۶۷ و ساکن کرج، از شهدای تخریب‌چی مدافع حرم بود که چندی پیش داوطلبانه عازم سوریه شد و ۲۶ اردیبشهت ۹۶ در راه دفاع از حرم عقیله بنی‌هاشم توسط تروریست‌های تکفیری در حومه دمشق به فیض شهادت نائل شد. این فرمانده مدافع حرم وظیفۀ آموزش تخریب به بخشی از نیروهای ارتش سوریه را بر عهده داشت که شهادت او تأثیر عمیقی بر سربازان و افسران سوری گذاشت.

در وصیتنامه شهید قبادی آمده است:

«سلام علیکم با کسب کمک از امام شهدا و شهدای عزیزمان

الآن که دارم این نامه را می‌نویسم عازم حرم حضرت زینب (س) هستیم.

همه خوشحال هستند و من خوشحال‌ترم که دارم به دیدار دوست می‌روم.

می‌دانم جدایی و دوری از مادرم و برادرم هم برای من سخت است و هم برای آن‌ها اما تقدیر و آرزوی بنده همیشه شهادت بوده و هست.

از روی همه شهدا و پدر و مادرم و برادرم خیلی شرمنده‌ام و از دوستان و بستگان می‌خواهم که تا آخرین قطره خون به شهدا و ولی‌فقیه وفادار باشند که من به دیاری رفتم که آرزوی همه خوبان است.

باشد کسانی که بر گردن من حق دارند من را ببخشند.
خداحافظ
علیرضا.ق به امید ظهور امام عصر (عج)
92/11/15»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha