کد خبر 202105
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷

یک شهید، یک درس؛

یقین داشته باشید که من با قلبی مالامال از عشق پا در مسیر شهادت گذاشتم

یقین داشته باشید که من با قلبی مالامال از عشق پا در مسیر شهادت گذاشتم

 بسیجی مدافع حرم شهید علی‌رضا بابایی در فرازی از وصیتنامه اش می‌نویسد: «یقین داشته باشید که من با قلبی مالامال از عشق به اهل بیت (ع) و با عقلی سلیم و احساسی پایدار و منطقی، پا در این مسیر می‌گذارم، نه جبری بر رفتن دارم و نه علاقه‌ای به شهرت دنیا»

به گزارش خبرنگار فرهنگی حیات؛ شهید علیرضا بابایی متولد 1351 و کارمند دانشگاه اراک بود. وی در راه دفاع از حریم اهل بیت(ع) 25 اردیبهشت در فلوجه عراق در تله انفجاری تروریست‌های تکفیری گرفتار و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پیکر این شهید مدافع حرم بر دستان مردم عراق در کربلا تشییع شد. شهید بابایی فرمانده اسبق گردان عاشورا حوزه مقاومت بسیج شهید مدنی و مسئول امور خوابگاه‌های دانشگاه اراک بود که به عنوان نیروی داوطلب بسیج به قصد دفاع از حرم اهل بیت(ع) عازم عراق شد.

پیکر این شهید بزرگوار بعد از ورود به ایران اسلامی در تاریخ ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ در استان مرکزی شهرستان اراک از درب دانشگاه اراک تشییع و در گلزار شهدا به خاک سپرده شد.

شهید علی‌رضا بابایی در فرازی از وصیتنامه اش می‌نویسد: «یقین داشته باشید که من با قلبی مالامال از عشق به اهل بیت (ع) و با عقلی سلیم و احساسی پایدار و منطقی، پا در این مسیر می‌گذارم، نه جبری بر رفتن دارم و نه علاقه‌ای به شهرت دنیا، بلکه بر اساس وظیفه شرعی دفاع از دین اسلام و تصفیه روح زنگار گرفته ام، این راه را انتخاب کرده‌ام.

 یا امام زمان (عج) مرا به سربازی ات بپذیر و روح  مرا به لطف کریمانه‌ات از خطاها و گناهان پاک گردان، تا قابل فیض دفاع از حریم‌تان شوم و مرا به حرم امنتان راه بدهید تا جان ناقابلم، ارزش یابد و بتوانم آن را هدیه درگاه حرمتان نمایم».

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha