کد خبر 203452
۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲

معاون استاندار بوشهر:

استعفای مدیران بوشهری برای حضور در عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی پذیرفته می‌شود

استعفای مدیران بوشهری برای حضور در عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی پذیرفته می‌شود

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: مدیران و مسئولانی که قصد حضور در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را دارند باید برای ثبت‌نام و اعلام داوطلبی از تاریخ ۱۹ تا ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ از سمت خود استعفا دهند و با استعفای آنها موافقت به عمل می‌آید.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ اکبر پورات روز شنبه در دومین جلسه ستاد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان بوشهر اظهار کرد: برای برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۸۲۳ شعبه اخذ رای در ۱۰ شهرستان، ۴۰ شهر و ۶۴۰ روستا و آبادی‌های استان بوشهرپیش‌بینی شده است.

وی افزود: ستاد انتخابات این استان با دستور وزیر کشور و استاندار تشکیل و کمیته‌‎ها جلسه‌های درون گروهی خود مانند آموزش، فناوری اطلاعات، استعلام‌ها، اطلس امنیتی و اطلاع رسانی خود را برگزار کرده‌اند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر و رئیس ستاد انتخابات این استان تصریح کرد: همه فرمانداران و بخشداران در قالب دوره‌های آموزشی، آموزش‌‎های لازم را فراگرفتند و آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات را دارند.

پورات افزود: دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه انتخابیه و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری در یک حوزه انتخابیه در استان بوشهر برگزار می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر یادآور شد: انتخابات یکی از ارکان مهم و تاثیرگذار در نظام مقدس جمهوری اسلامی و زمینه‌ساز تعیین سرنوشت کشور و ملت است.

وی گفت: در همین راستا برگزاری انتخابات سالم در فضایی امن با جلب مشارکت حداکثری بعنوان مهمترین رویکرد ستاد انتخابات استان بوشهر به شمار می‌رود و اقدامات لازم در این مسیر بکار گرفته شده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر ادامه داد: برای برگزاری انتخابات پرشور، رقابتی با افزایش مشارکت و تأمین سلامت و امنیت در استان تلاش می‌شود.

وی تاکید کرد: پایه و اساس برگزاری انتخابات چهار راهبرد مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است.

پورات اضافه کرد: رعایت حق الناس، حفظ آراء مردم، پاسداری، حفاظت و حراست از آرا مردم مهمترین اصل در ستاد انتخابات استان بوشهر است.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: تلاش می‌شود در راستای رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و سیاست‌های دولت مردمی انتخاباتی شکوهمند و منطبق با تأمین سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت حداکثری ملت انقلابی و مؤمن در راستای تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برگزار شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha