کد خبر 205575
۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳

معاون وزیر کشور: بهره‌مندی از ظرفیت جوانان برای برگزاری انتخاباتی باشکوه ضروری است

معاون وزیر کشور: بهره‌مندی از ظرفیت جوانان برای برگزاری انتخاباتی باشکوه ضروری است

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: بهره‌مندی از ظرفیت جوانان برای برگزاری باشکوه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ضروری است.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ محمدرضا غلامرضا روز چهارشنبه در اولین همایش آموزش منطقه‌ای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در محمودآباد بیان کرد: یکی از اهداف مهم برگزاری همایش منطقه‌ای آن است که با استفاده از تجربه همدیگر، زمینه انتخابات پرشور و سالم را برای مردم مهیا کنیم.

رییس ستاد انتخابات کشور افزود: آموزش در فرایند انتخابات از جایگاه ممتازی برخوردار است که همه عوامل اجرایی باید این نکته مهم را مد نظر داشته باشند.

معاون سیاسی وزیر کشور تصریح کرد: قوانین انتخابات باید آنقدر در ذهن عوامل اجرایی تکرار و تمرین شود تا آنان به همه امور مسلط شوند.

غلامرضا با بیان اینکه، در این وادی دشمن به هیچ عنوان بیکار نخواهد نشست و با تبلیغات سوء خود به‌دنبال تردید در ذهن مردم است، تصریح کرد: جایگاه ممتاز جهاد تبیین در این مقطع حساس مشخص می‌شود که باید با روشنگری، واقعیت‌های درست را برای مردم بیان کرد.

این مقام مسوول اظهار داشت: دشمن با روی آوردن به یک جنگ ترکیبی و شناختی قصد وارونه جلوه دادن واقعیت‌ها را دارد و با این روش ذهن مردم و جوانان را نشانه گرفتند.

معاون سیاسی وزیر کشور ادامه داد: نقش فرمانداران و بخشداران در برگزاری انتخابات بسیار برجسته است که باید از الان با حساسیت این موضوع را دنبال کنند.

اولین همایش آموزش منطقه‌ای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با حضور فرمانداران استان‌های تهران، سمنان، گلستان، البرز، مازندران و گیلان به مدت سه روز در محمودآباد در حال برگزاری است.

براساس اعلام ستاد انتخابات کشور، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha