کد خبر 232526
۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷

رئیس ستاد انتخابات استان تهران:

زمینه‌سازی برای حضور پرشور آحاد مردم بویژه جوانان در انتخابات/ بی‌طرفی کامل مجریان انتخابات، ضروری است 

 زمینه‌سازی برای حضور پرشور آحاد مردم بویژه جوانان در انتخابات/ بی‌طرفی کامل مجریان انتخابات، ضروری است 

رئیس ستاد انتخابات استان تهران: زمینه‌سازی برای حضور پرشورآحاد مردم بویژه جوانان در انتخابات در مناطق شهری و روستایی از وظایف مهم برگزار کنندگان انتخابات است.

به گزارش گروه سیاسی حیات؛ جلسه ستاد انتخابات استان به ریاست سید عباس جوهری معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران، محسن نایبی معاون امنیتی و انتظامی استاندار، قدرت‌الله شفیقی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار و دیگر اعضا برگزار شد.

 جوهری در این جلسه تاکید کرد از اول دی ماه موضوع انتخابات باید در اولویت و راس امور همه مسئولان استانی باشد، بر برگزاری جلسات منظم و مستمر هفتگی و ارائه گزارش و مستندات فعالیت‌های انتخاباتی کمیته‌های زیر مجموعه و ستادهای شهرستانی به دبیر خانه ستاد انتخابات استان تاکید کرد. 

وی ضمن استقبال از ارائه پیشنهادات و راهکارهایی که زمینه ساز مشارکت پرشور مردم به عنوان تعیین‌کنندگان سرنوشت کشور می‌باشند، تبیین اهمیت امر انتخابات در بین اقشار مختلف مردم‌ بویژه دانشگاه‌ها و مدارس (رأی اولی‌ها) در مناطق شهری و روستایی را از وظایف مهم برگزار کنندگان انتخابات عنوان کرد.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران با تاکید بر بی‌طرفی کامل و عدم جهت گیری جناحی مجریان انتخابات خاطرنشان کرد: تأمین امنیت انتخابات و ایجاد بستری مناسب جهت برگزاری رقابتی سالم و پرشور و همچنین تأمین زیرساخت‌های موردنیاز شعب اخذ رأی در دستور کار قرار دارد.

گفتنی است در ادامه جلسه مسئولین کمیته‌ها گزارش اقدامات خود را ارائه کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha