کد خبر 223862
۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸

نام نویسی۲۴۲ داوطلب برای انتخابات مجلس در استان بوشهر

نام نویسی۲۴۲ داوطلب برای انتخابات مجلس در استان بوشهر

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: ۲۴۲ داوطلب با پایان یافتن مهلت قانونی ۷ روزه، برای شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این استان نام‌نویسی قطعی کردند.

به گزارش گروه استانی حیات؛ اکبر پورات شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه تمام امکانات برای برگزاری انتخابات 11 اسفند فراهم شده است اظهار داشت: برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری همه زیرساخت‌های لازم از جمله اتصال شعب اخذ رأی به شبکه فیبر نوری اجرایی شده است.

وی امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت از مولفه‌های مهم برگزاری انتخابات دانست و بیان کرد: عزم جدی برای تحقق این 4 راهبرد در برگزاری انتخابات باشکوه بکارگیری شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر با اشاره به پایان مهلت نام‌نویسی قطعی دوازدهمین دوره‌ انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این راستا 242 داوطلب با پایان یافتن مهلت قانونی 7 روزه، برای شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان بوشهر نام‌نویسی قطعی کردند.

پورات وضعیت نام‌نویسی در 4 حوزه انتخابیه مجلس شورای اسلامی را برشمرد و گفت: 83 داوطلب در حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم، 45 داوطلب در دشتستان، 47 داوطلب در دشتی و تنگستان، و 67 داوطلب در حوزه انتخابیه کنگان، دیر، جم و عسلویه نام‌نویسی قطعی کردند.

استان بوشهر دارای 4 حوزه انتخابیه و 4 نماینده در مجلس شورای اسلامی و یک نماینده در مجلس خبرگان رهبری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha