کد خبر 202578
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸

قاتل مسلح فراری در دام پلیس خوزستان

قاتل مسلح فراری در دام پلیس خوزستان

رییس پلیس آگاهی خوزستان گفت: قاتل مسلح فراری، روز گذشته در عملیات مقتدرانه پلیس آگاهی خوزستان دستگیر شد.

 به گزارش گروه استان های حیات؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سیروس دریکوند رئیس پلیس آگاهی خوزستان اظهارکرد: اسفند ماه سال گذشته در یکی از محلات اهواز چهار نفر اقدام به قتل مردی کرده و سپس خودروی مقتول را آتش زده و متواری شدند که بلافاصله موضوع بصورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در ساعات اولیه وقوع قتل کارآگاهان پلیس با اقدامات گسترده پلیسی، هویت تمامی متهمان را شناسایی و طی هماهنگی قضایی تعداد سه نفر از ضاربان اصلی دستگیر و روانه زندان شدند.

رییس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه قاتل از مجرمان حرفه‌ای و سابقه‌دار متواری بوده تصریح‌کرد: ماموران پلیس با کار اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی در یک عملیات مقتدرانه و ضربتی متهم را پس از مدتی متواری بودن و زندگی مخفیانه در یکی از محلات شهرستان اهواز دستگیر کردند.

دریکوند افزود: در بازرسی از مخفیگاه قاتل فراری یک قبضه سلاح کلاشینکف بهمراه یک خشاب و ۱۷ عدد فشنگ، یک قبضه سلاح تک لول، یک دستگاه خودرو پژو پارس بهمراه سه جفت پلاک سرقتی و مقادیری اموال مسروقه کشف شد.

وی با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیس، صراحتا به ارتکاب قتل مزبور با انگیزه مسائل شخصی و همچنین ۲ فقره سرقت مسلحانه اعتراف کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha