کد خبر 238830
۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۹

دستگیری قاتل متواری پس از ۲ ماه زندگی مخفیانه

دستگیری قاتل متواری پس از ۲ ماه زندگی مخفیانه

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از دستگیری قاتل متواری پس از ۲ ماه زندگی مخفیانه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، سرهنگ مهدی رشنودی در گفت‌وگویی در زاهدان، اظهار داشت: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر قتل شهروندی در یکی از روستاهای شهرستان ایرانشهر، بلافاصله اکیپی مجرب از کارآگاهان پلیس آن شهرستان با حضور در صحنه جرم، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر، افزود: در بررسی اولیه کارآگاهان پلیس و در تحقیقات میدانی در محل مشخص شد سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو 405 به سمت فردی با اسلحه کلت کمری تیراندازی کرده و سریعاً قبل از حضور ماموران از صحنه جرم متواری شدند.

وی با اشاره به اینکه قاتل به همراه همدستانش به روستاهای اطراف شهرستان متواری شده بودند، گفت: چند روز قبل با اقدامات پلیسی سرنخ‌هایی از قاتل فراری در یکی از محلات شهرستان ایرانشهر به دست آمد که بلافاصله تیمی مجرب از کارآگاهان پلیس به محل اختفای این قاتل فراری اعزام و متهم مورد نظر را شناسایی و تحقیقات تخصصی خود را برای دستگیری او آغاز کردند.

رشنودی بیان کرد: با تلاش کارآگاهان پلیس در عملیاتی پلیسی قاتل و دو همدستش پس از دو ماه فرار و زندگی مخفیانه دستگیر و یک قبضه سلاح کلت کمری به‌کاربرده شده در قتل کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر با اشاره به اعتراف متهم به بزه ارتکابی(قتل) با توجه به روبه‌رو شدن با ادله و مستندات پلیسی، عنوان کرد: اختلافات قبلی علت و انگیزه قتل بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha