کد خبر 227506
۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲

دستگیری قاتل "مادر و دختر " در کرمانشاه

دستگیری قاتل "مادر و دختر " در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری قاتل متواری کمتر از ۷۲ ساعت از ارتکاب جنایت خبر داد که به دنبال اختلافات خانوادگی اقدام به قتل همسر و مادرهمسرش و زخمی کردن پدر همسرش کرده بود.

به گزارش گروه استانی حیات؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی حاجیان اظهار داشت: صبح روز چهارشنبه (24 آبان) وقوع یک مورد درگیری و تیراندازی منجر به قتل در یکی از محلات شهرستان گیلان‌غرب به پلیس گزارش شد.

وی عنوان کرد: با حضور پلیس در محل حادثه مشخص شد، جوانی حدوداً 28 ساله پس از وقوع اختلاف شدید با همسر و اعضای خانواده‌اش ابتدا به سراغ وی و پدر همسرش رفته و پس از آن هم به سراغ مادر همسرش رفته و به سمت آن‌ها تیراندازی کرده است.

حاجیان افزود: بر اثر این تیراندازی که در دو محله جداگانه اتفاق افتاد همسر و مادر همسر عامل تیراندازی به ضرب گلوله وی کشته شدند و پدر همسرش نیز به شدت زخمی و روانه بیمارستان شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: یا دریافت این اطلاعات کار اطلاعاتی و تلاش‌های شبانه روزی پلیس برای دستگیری قاتل فراری آغاز شد تا اینکه مأموران توانستند با اشراف اطلاعاتی خود مخفیگاه قاتل فراری را در یکی از روستاهای گیلان‌غرب شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کنند.

حاجیان عنوان کرد: مأموران پلیس همچنین در بازرسی از مخفیگاه قاتل دستگیر شده یک قبضه اسلحه کلاشینکف، یک قبضه کلت کمری و یک قبضه نارنجک دستی کشف کردند.

وی با اشاره به اعتراف فرد قاتل به ارتکاب قتل همسر و مادر همسرش و زخمی کردن پدر همسرش، از تشکیل پرونده‌ای در این خصوص خبر داد و گفت: بازجویی‌های تکمیلی از این فرد توسط پلیس ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha