کد خبر 232970
۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹

انهدام باند ۵ نفره شرارت در سراوان

انهدام باند ۵ نفره شرارت در سراوان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری اعضای ۵ نفره باند شرارت و کشف ۴ قبضه سلاح جنگی به همراه مهمات مربوطه در شهرستان سراوان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های حیات، سردار دوستعلی جلیلیان در زاهدان داشت: در پی وقوع یک فقره قتل عمد شهروند سراوانی با اسلحه و متواری شدن متهمان، بررسی موضوع و دستگیری قاتلان به صورت ویژه در دستور کار مامورین این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران این فرماندهی با انجام اقدامات تخصصی و فنی مخفیگاه متهمان را شناسایی و در یک عملیات ویژه پلیسی تعداد 5 نفر دستگیر که در تحقیقات پلیس پس از مواجهه با شواهد و ادله پلیسی به بزه ارتکابی قتل اعتراف و در بررسی های به عمل آمده دستگیرشدگان دارای سوابق متعدد شرارت، زورگیری، سرقت مسلحانه و ایجاد ناامنی در سالیان متمادی در جنوب استان را در کارنامه دارند.

وی ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد دو قبضه سلاح کلاش به همراه 6 تیغه خشاب و 135 فشنگ جنگی، تعداد دو قبضه سلاح کلت کمری به همراه 4 تیغه خشاب و 32 فشنگ جنگی کشف و تعداد دو دستگاه خودروی سواری و 2 جفت پلاک سرقتی کشف و ضبط گردید، که پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha