کد خبر 248175
۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۴:۰۴

در گفتگو با «حیات» عنوان شد:

اقدام تلافی‌جویانه حق مسلم‌مان بود/ صهیونیست‌ها با تکرار اشتباه‌، پاسخ شدیدتری دریافت می‌کنند + فیلم

اقدام تلافی‌جویانه حق مسلم‌مان بود/ صهیونیست‌ها با تکرار اشتباه‌، پاسخ شدیدتری دریافت می‌کنند + فیلم

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: از لحاظ قواعد بین‌المللی حق‌مان بوده که به‌منظور حفظ امنیت و اقتدار خودمان و همچننین برای ایجاد بازدارندگی برای سایر دولت‌هایی که قصد انجام چنین جنایاتی را دارند، دست به اقدام تلافی‌جویانه بزنیم.

موسی غضنفرآبادی، رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات، در رابطه با حملات تلفی‌جویانه شب گذشته نیروهای مسلح کشورمان به سرزمین‌های اشغالی گفت: رژیم صهیونیستی کنسول‌گری ما را در دمشق مورد هدف قرار داده و تعدادی از مستشاران نظامی و نیروهای ما را به شهادت رساندند و ما براساس قوانین بین‌المللی عملیات تلافی جویانه‌ای را ترتیب دادیم.

وی با تاکید بر اینکه بر اساس عرف بین‌المللی حمله به اماکن دیپلماتیک یک کشور به مثابه حمله به خاک آن کشور تلقی می‌شود، افزود: از لحاظ قواعد بین‌المللی حق‌مان بوده که به‌منظور حفظ امنیت و اقتدار خودمان و همچننین برای ایجاد بازدارندگی برای سایر دولت‌هایی که قصد انجام چنین جنایاتی را دارند دست به اقدام تلافی‌جویانه بزنیم.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: اگر مجددا از ناحیه رژیم صهیونیستی اقدامات متجاوزانه‌ای صورت گیرد آن‌ها با پاسخ شدیدتر ما روبرو خواهند شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha