کد خبر 248170
۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۶

در گفتگو با «حیات» مطرح شد؛

تشکیل جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس برای بررسی ابعاد انتقام سخت ایران

تشکیل جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس برای بررسی ابعاد انتقام سخت ایران

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: نوع عملیات انتقام از اسرائیل، از حیث زمان، مکان، گستره، کمیت و کیفیت فنی در طول تاریخ بی‌نظیر بود و جمهوری اسلامی ایران ثابت کرد که ظرفیت نظامی و موشکی بالایی دارد.

محمود عباس‌زاده، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات، در رابطه با انتقام ایران از رژیم صهیونیستی گفت: رژیم صهیونیستی در یک اقدام گستاخانه بر خلاف قوانین بین المللی، کنسولگری ایران که خاک ما محسوب می شود را مورد هدف قرار داد و طبیعتا ایران این اقدام را بی پاسخ نمی‌گذاشت.

وی ادامه داد: نوع عملیات انتقام از اسرائیل، از حیث زمان، مکان، گستره، کمیت و کیفیت فنی در طول تاریخ بی‌نظیر بود. جمهوری اسلامی ایران ثابت کرد که ظرفیت نظامی و موشکی بالایی دارد و به جرات می‌توان گفت که تاریخ رژیم صهیونیستی را به قبل و بعد از این اقدام تقسیم کرد زیرا این اتفاق روند فروپاشی اسرائیل را تسریع کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتقام ایران از اسرائیل دستاوردهای ارزشمندی برای ایران خواهد داشت بیان کرد: از این پس ما شاهد تحولات با برکت به نفع نهضت های آزادی بخش و محور مقاومت خواهد شد.

وی افزود: رژیم صهیونیستی در قد و قواره ای نیست که بخواهد پاسخ انتقام ایران را بدهد چنانچه آمریکا نبود، اسرائیل نمی‌توانست حتی در مقابل حماس هم نمی‌توانست دوام بیاورد چه برسد به جمهوری اسلامی ایران.

عباس‌زاده در ادامه عنوان کرد: با توجه به شرایط داخلی آمریکا و آگاهی آمریکا از ظرفیت‌ها و داشته‌های ایران، بخواهد رژیم صهیونیستی را حمایت کند.

وی در ادامه یادآور شد: از سوی دیگر بخش قابل توجهی از پایگاه‌های نظامی آمریکا در منطقه و منافع اقتصادی این کشور در تیررس جمهوری اسلامی قرار دارد بعید می‌دانم که آمریکایی‌ها چنین حماقتی انجام دهد زیرا حمایت از رژیم صهیونیستی در قبال ایران برای بروز یک جنگ، خلاف منافع ملی آمریکاست و آمریکا می‌داند، یکی بزند ۴ تا می‌خورد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: جلسه بررسی ابعاد این موضوع، امروز در کمیسیون امنیت ملی مجلس برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha