کد خبر 247453
۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵

تیم منتخب هفته بیست و دوم لیگ برتر؛

ستاره‌های خارجی استقلال و پرسپولیس در جمع برترین‌ها

ستاره‌های خارجی استقلال و پرسپولیس در جمع برترین‌ها

بازیکنان خارجی شاغل در لیگ برتر سهم عمده‌ای در برترین‌های هفته بیست و دوم داشتند.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ هفته بیست و دوم رقابت‌های لی گبرتر فوتبال هم به پایان رسید و 8 دیدار مختلف در سه روز برگزار شد و نتایج مختلفی در آن رقم خورد که تغییراتی را در جدول لیگ برتر ایجاد کرد. پرسپولیس موفق شد برد خوبی در سیرجان برابر گل گهر کسب کند و با توجه به تساوی استقلال خودش را به صدر جدول برساند. سپاهان یک شکست ناباورانه مقابل صنعت نفت متحمل شد تا عملاً از جمع مدعیان قهرمانی خارج شود. تراکتور هم مقابل آلومینیوم به تساوی رضایت داد تا اتفاقات بالای جدول به طور کلی به سود پرسپولیس رقم بخورد. تیم منتخب هفته بیست و دوم لیگ برتر به شرح زیر است:

دروازه‌بان: علیرضا جعفرپور (شمس آذر)

گلر تیم فوتبال شمس آذر روز خوبی را مقابل ذوب آهن تجربه کرد و واکنش‌های خوب و به موقعی داشت که باعث شد گل‌های زده شده توسط بازیکنان این تیم منجر به کسب سه امتیاز ارزشمند برای قزوینی‌ها شود.

مدافع: میثم تهیدست (صنعت نفت)

در روز خوب صنعت نفت مقابل سپاهان که با برتری 2 بر یک شاگردان فراز کمالوند همراه بود، میثم تهیدست در خط دفاعی روز کم اشتباهی را پشت سر گذاشت و توانست به کمک هم پستی‌هایش خط حمله زهردار سپاهان را متوقف کند و فقط یک بار تسلیم طلایی پوشان اصفهانی شدند.

مدافع: حسین گودرزی (شمس آذر قزوین)

گلزنی مقابل ذوب آهن برای یک مدافع در ترکیب شمس آذر به خودی خود دلیلی برای حضورش در جمع برترین‌های هفته است، کما اینکه این بازی با درخشش گودرزی و کمک او برای ثبت کلین شیت در این بازی هم همراه بود. گودرزی این فصل عملکرد خوبی برای شمس آذر داشته است.

مدافع: سیدمهران موسوی (آلومینیوم)

تساوی ارزشمند آلومینیوم مقابل تراکتورِ مدعی از نتایج خوب این هفته لیگ برتر بود. سید مهران موسوی در قلب خط دفاعی آلومینیوم علاوه بر عملکرد خوب دفاعی، تک گل تیمش را هم به ثمر رساند تا موثرترین بازیکن زمین در این میدان باشد و یکی از خوب‌های هفته لقب بگیرد.

هافبک‌ میانی: سعید واسعی (مس  رفسنجان)

زیر نظر محرم نویدکیا روزهای خوبی را سپری می‌کند و برابر استقلال هم خوش درخشید و علاوه بر موقعیت‌هایی که برای هم تیمی‌هایش ساخت، توانست یکی از دو گل تیمش را هم در این نبرد حساس به ثمر برساند و از عوامل توقف استقلال در ورزشگاه آزادی باشد.

هافبک‌ میانی: داریوش شجاعیان (هوادار)

از بهترین‌های این هفته از رقابت‌های لیگ برتر بود که مقابل فولاد دو گل از سه گل تیمش را به ثمر رساند که یکی از آنها از روی نقطه پنالتی به ثبت رسید. شجاعیان این روزها حسابی آماده است و بازی‌های خوبش یادآور روزهای خوبی است که در گسترش فولاد از خودش نشان داده بود.

هافبک‌ هجومی: اوستون ارونوف (پرسپولیس)

ستاره این روزهای لیگ برتر یک بار دیگر خوش درخشید و یک تنه پرسپولیس را از گرداب سیرجان به سلامت و با سه امتیاز بیرون کشید. شوت تماشایی او محمدرضا اخباری را وارد به تسلیم کرد تا یکی از زیباترین گل‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر یکی از مهم‌ترین‌هایش هم لقب بگیرد.

هافبک‌ هجومی: ریکاردو آلوز (تراکتور)

مهندس فصل گذشته لیگ برتر امسال نتوانست درخشش فصل قبل را داشته باشد ولی همچنان یک مهره کلیدی و به درد بخور در ترکیب تیمش است. آلوز تک پاس گل تیمش مقابل آلومینیوم را ارسال کرد و اثر خودش را در بازی به خوبی گذاشت و چند پاسکاری خوب دیگر هم در طول بازی داشت.

مهاجم: گوستاوو بلانکو (استقلال)

ستاره این هفته لیگ برتر بود و در زمین برای استقلال همه کار کرد تا این تیم سه امتیاز بازی با مس را بگیرد و اجازه نزدیک شدن به پرسپولیس در صدر جدول را ندهد ولی تلاش او کافی نبود. بلانکو 2 گل تیمش را در این بازی به ثمر رساند ولی آشفتگی خط دفاعی آبی‌ها منجر به این شد که درخشش او سه امتیاز به دنبال نداشته باشد.

مهاجم: سجاد شهباززاده (مس رفسنجان)

هیچکس مثل محرم نویدکیا بلد نیست از شهباززاده بازی بگیرد. او بهترین فصل فوتبالی خودش را در سپاهان زیر نظر محرم داشت و آقای گل لیگ برتر شد ولی بعد از آن افول کرد و حالا دوباره به روزهای اوج برگشته است. یک گل زده و یک پاس گل حاصل درخشش او مقابل تیم سابقش استقلال بود.

مهاجم: محمدرضا سلیمانی (ملوان بندر انزلی)

در دربی شمال ملوانی‌ها توانستند سه امتیاز مهم دشت کنند و این سه امتیاز به واسطه درخشش و گلزنی محمدرضا سلیمانی در خط حمله این تیم رقم خورد. ملوانی‌ها حالا می‌توانند خود را یکی از مدعیان کسب سهمیه در لیگ برتر بدانند و چه بسا در ادامه نتایج متزلزل سپاهان و تراکتور بالای سر آنها قرار بگیرند.

سرمربی: فراز کمالوند (صنعت نفت)

تیمی که در حال تلاش برای ماندن در لیگ برتر است عملکرد خوبی مقابل پرستاره‌ترین تیم لیگ داشت و توانست سپاهان مدعی قهرمانی را 2 بر یک شکست دهد. کمالوند در فرصت کوتاه حضورش در صنعت نفت اثرات مثبتی در این تیم ایجاد کرده که در بازی با سپاهان مشهود بود.

ستاره‌های خارجی استقلال و پرسپولیس در جمع برترین‌ها

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha