کد خبر 247659
۲۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۳

ناصر ابراهیمی در گفتگو با «حیات»:

اوسمار بهتر از حد انتظار عمل کرده است/ رسانه‌ای کردن اختلافات داخلی به یک مجموعه ضربه می‌زند

اوسمار بهتر از حد انتظار عمل کرده است/ رسانه‌ای کردن اختلافات داخلی به یک مجموعه ضربه می‌زند

پیشکسوت فوتبال در مورد وضعیت این روزهای لیگ برتر صحبت کرد.

ناصر ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص برتری پرسپولیس مقابل گل گهر اظهار داشت: شرایط فنی بازی به نظرم خوب نبود ولی نتیجه همان چیزی بود که پرسپولیس می‌خواست. گل گهر توانست در این بازی پرسپولیس را متوقف کند و جلوی حملاتش را بگیرد و تک گل این بازی روی خلاقیت فردی بازیکن ازبک به ثمر رسید و حاصل کار تیمی و تاکتیکی نبود. به هر حال گل گهر تیم خوبی است و طبیعی است در خانه بتواند پرسپولیس را اذیت کند. 

وی با تمجید از عملکرد اوسمار افزود: او سرمربی شناخته شده و کارنامه‌داری در شروع فعالیتش در پرسپولیس نبود و همین موضوع باعث شد انتقاداتی علیه باشگاه بابت انتخابش شکل بگیرد ولی خب از حق نگذریم از انتظارها بهتر عمل کرده و شانس قهرمانی را دوباره در تیم زنده کرد. تساوی استقلال مقابل مس و برد پرسپولیس مقابل گل گهر نتایج خوبی بود و حالا از این به بعد می‌شود به بازگشت به صدر جدول امیدوار بود. 

پیشکسوت پرسپولیس در مورد مصدومیت بیرانوند و حضور امیررضا رفیعی درون دروازه هم گفت: به هر حال یک فرصت در اختیار این جوان قرار گرفت که خودش را نشان دهد و دو بازی هم که بازی کرده دروازه‌اش را توانسته بسته نگه دارد. امیدوارم در این چند بازی هم بتواند عملکرد خوبی داشته باشد و از این به بعد به عنوان یک گلر با کیفیت و مطمئن روی او حساب شود. من بعد از این دو بازی دیگر نگران جای خالی بیرانوند نیستم. 

ابراهیمی در مورد اختلافات داخلی استقلال هم خاطرنشان کرد: این اختلافات همیشه آسیب زننده است. بارها پیش آمده مدیرعامل و سرمربی در یک مجموعه اختلاف داشته باشند ولی این موارد را رسانه‌ای نمی‌کنند تا پایان فصل که مجموعه آسیب نبیند و الان هم به نظرم نکونام باید سعه صدر بیشتری به خرج دهد و اگر صحبتی هم دارد به پایان فصل موکول کند. او تیمش را قهرمان کند حرفش بیشتر خریدار خواهد داشت تا در این مقطع. توصیه می‌کنم تمرکزش را روی کارش بگذارد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha