کد خبر 245642
۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۵

اداره کل هواشناسی استان پیش‌بینی کرد؛

رگبار و بارش باران همراه با آبگرفتگی در کرمان

 رگبار و بارش باران همراه با آبگرفتگی در کرمان

اداره کل هواشناسی کرمان وزش باد به‌ نسبت شدید، رگبار و بارش باران همراه با احتمال آبگرفتگی را مهم‌ترین پدیده های جوی چند روز آتی این استان پیش‌بینی کرد.

به گزارش گروه استان‌های حیات، از امروز ظهر با وزش باد به نسبت شدید در سطح استان به ویژه مناطق شمال غربی و جنوب شرقی، خیزش گرد و خاک، افزایش غلظت و کاهش کیفیت هوا در مناطق مذکور محتمل است.

این اطلاعیه می افزاید: در همین مدت تا فردا شنبه ضمن افزایش ابر، رگبار باران در برخی مناطق مرکزی و نیمه غربی استان مورد انتظار است و تا روز یکشنبه ظهر در برخی مناطق شمال غربی و جنوب شرقی استان وزش باد به نسبت شدید و به‌دنبال آن افزایش غلظت غبار و کاهش کیفیت هوا را خواهیم داشت.

اطلاعیه هواشناسی کرمان تاکید کرد: از یکشنبه بعد از ظهر با فعالیت سامانه بارشی شاهد افزایش ناپایداری های جوی به صورت افزایش ابر، رگبار باران، بارش تگرگ و رعد و برق در مناطق مستعد و وزش باد شدید در استان خواهیم بود.

این اطلاعیه ادامه داد: بیشینه سرعت وزش باد و بارش ها روز دوشنبه در مناطق مرکزی و برخی مناطق نیمه غربی خواهد بود. با توجه به نوع بارش ها جاری شدن روان‌آب، آبگرفتگی معابر و اختلال تردد دور از انتظار نیست.

برای روز سه شنبه نیز وزش باد به‌نسبت شدید و خیزش گرد خاک در اغلب مناطق مناطق به ویژه مناطق جنوب شرقی پیش بینی می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha