کد خبر 210841
۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۷

ادامه رگبار و رعدوبرق در برخی از نقاط کشور

ادامه رگبار و رعدوبرق در برخی از نقاط کشور

در ۲۴ ساعت آینده برای نیمه شمالی استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی گیلان غرب، مازندران و ارتفاعات البرز مرکزی ابرناکی وزش باد شمالی، کاهش نسبی دما و رگبار باران گاهی رعدوبرق پیش بینی می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی حیات، بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی طی ۲۴ ساعت آینده در نیمه شمالی استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی گیلان غرب، مازندران و ارتفاعات البرز مرکزی ابرناکی وزش باد شمالی، کاهش نسبی دما و رگبار باران گاهی رعدوبرق پیش بینی می‌شود.

 همچنین ساعات بعد از ظهر در جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، شمال و شرق هرمزگان افزایش ابر رگبارو رعدوبرق و وزش باد شدید رخ می‌دهد. 

دوشنبه در شمال هرمزگان و جنوب فارس رگبار پراکنده و در استان‌های اردبیل، گیلان و شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی ابرناکی و بارش خفیف باران انتظار می‌رود.

 سه شنبه و چهارشنبه در غالب مناطق کشور جوی پایدار حاکم است پنجشبه در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی برخی مناطق سواحل دریای خزر افزایش ابر و بارش خفیف پیش بینی، شود. 

گفتنی است طی سه روز آینده در شمال شرق شرق دامنه‌های جنوبی البرز واقع در سمنان تهران و البرز مناطقی از مرکز و غرب کشور وزش باد افزایش مییابد و سبب خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha